Zonde!
mag ik vragen welke versterker het is?
Er zijn 13379 resultaten gevonden
- wo 10 jun 2026, 14:33
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Faseprobleem?
- Reacties: 8
- Weergaves: 200
- wo 10 jun 2026, 14:11
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Faseprobleem?
- Reacties: 8
- Weergaves: 200
Re: Faseprobleem?
Dat klinkt toch als een faseprobleem....
Wat gebeurt er als je beide speakers uit fase zet?
Wat gebeurt er als je beide speakers uit fase zet?
- za 06 jun 2026, 20:12
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Beetje spullen voor ZBA dag Breda
- Reacties: 20
- Weergaves: 512
- zo 31 mei 2026, 17:54
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248136
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Als je de drivers linksboven bekijkt......
- zo 31 mei 2026, 17:52
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
- Reacties: 215
- Weergaves: 5329
- zo 31 mei 2026, 14:27
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248136
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik denk het ook.
- zo 31 mei 2026, 13:57
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248136
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Ik kan ze ophalen voor de liefhebber.
- zo 31 mei 2026, 13:56
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248136
- zo 31 mei 2026, 11:20
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248136
Re: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
Newtronics temperance 3 kit
€ 50,00
https://link.marktplaats.nl/m2399446981 ... ialbuttons
Zijn de rollade nog fris?
€ 50,00
https://link.marktplaats.nl/m2399446981 ... ialbuttons
Zijn de rollade nog fris?
- vr 29 mei 2026, 20:50
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Keski
- Reacties: 68
- Weergaves: 2738
Re: Keski
Ik ben benieuwd!
- ma 25 mei 2026, 16:24
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
- Reacties: 215
- Weergaves: 5329
Re: 18e Luisterdag Breda zaterdag 30 mei 2026
:evil: Voor kantoor: Gerard neemt een voorversterker mee, en ik een Purifi eindversterker. Ons dilemma is de gain: we verlopen van RCA naar XLR. Nou is de gevoeligheid van de Bliss luidsprekers zo’n 95dB / 2.83V / 1m, dus we denken dat het wel voldoet. Voor de zekerheid zal ik ook mijn meetversterke...
- ma 25 mei 2026, 16:22
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Kleine 2-weg vloerstaander (Wavecor/Accuton)
- Reacties: 42
- Weergaves: 850
Re: Kleine 2-weg vloerstaander (Wavecor/Accuton)
Die 36,5hz vind ik ook wat laag....
Daar gaat het niet mooier van worden.
De 41hz of nog iets hoger heeft mijn voorkeur.
Daar gaat het niet mooier van worden.
De 41hz of nog iets hoger heeft mijn voorkeur.
- zo 24 mei 2026, 16:18
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Kleine 2-weg vloerstaander (Wavecor/Accuton)
- Reacties: 42
- Weergaves: 850
Re: Kleine 2-weg vloerstaander (Wavecor/Accuton)
Zo kwetsbaar zijn ze niet hoor.
Ik had ook een kastje met de c153 met een te laag afgestemde poort....
Wat een uitslagen!
X-over trouwens op 2.7khz.
Ik had ook een kastje met de c153 met een te laag afgestemde poort....
Wat een uitslagen!
X-over trouwens op 2.7khz.
- za 23 mei 2026, 18:38
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Kleine 2-weg vloerstaander (Wavecor/Accuton)
- Reacties: 42
- Weergaves: 850
Re: Kleine 2-weg vloerstaander (Wavecor/Accuton)
Mooie units! 
- di 19 mei 2026, 7:02
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Beetje spullen voor ZBA dag Breda
- Reacties: 20
- Weergaves: 512
Re: Beetje spullen voor ZBA dag Breda
Prijsverlaging op de Eton woofers.
- za 16 mei 2026, 15:58
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Beetje spullen voor ZBA dag Breda
- Reacties: 20
- Weergaves: 512
- za 16 mei 2026, 15:55
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Beetje spullen voor ZBA dag Breda
- Reacties: 20
- Weergaves: 512
Re: Beetje spullen voor ZBA dag Breda
Dat is goed Loek.
Er zitten ook aardig wat nieuwe kabels bij.
Er zitten ook aardig wat nieuwe kabels bij.
- za 16 mei 2026, 15:18
- Forum: Archief
- Onderwerp: Beetje spullen voor opruimen deel 2.
- Reacties: 31
- Weergaves: 1379
Re: Beetje spullen voor opruimen deel 2.
Tevens wat prijsaanpasdingen bij de oudere advertenties.
- za 16 mei 2026, 15:09
- Forum: Archief
- Onderwerp: Beetje spullen voor opruimen deel 2.
- Reacties: 31
- Weergaves: 1379
Re: Beetje spullen voor opruimen deel 2.
Ja,beide nog.
Beide reserveren?
Beide reserveren?
- za 16 mei 2026, 15:00
- Forum: Archief
- Onderwerp: Beetje spullen voor opruimen deel 2.
- Reacties: 31
- Weergaves: 1379
Re: Beetje spullen voor opruimen deel 2.
De ST V3's zijn net gereserveerd door Leo.... 
- za 16 mei 2026, 14:35
- Forum: Archief
- Onderwerp: Beetje spullen voor opruimen deel 2.
- Reacties: 31
- Weergaves: 1379
Re: Beetje spullen voor opruimen deel 2.
2x Hypex UcD700 PSU V2
1 elco heeft en deukje.
GRATIS. GERESERVEERD
1 elco heeft en deukje.
- za 16 mei 2026, 14:28
- Forum: Archief
- Onderwerp: Beetje spullen voor opruimen deel 2.
- Reacties: 31
- Weergaves: 1379
Re: Beetje spullen voor opruimen deel 2.
2x Hypex UcD Supply ST V3
Gratis GERESERVEERD
- za 16 mei 2026, 14:27
- Forum: Archief
- Onderwerp: Beetje spullen voor opruimen deel 2.
- Reacties: 31
- Weergaves: 1379
Re: Beetje spullen voor opruimen deel 2.
Trends TA-10.1 versterker(tje)
Zonder voeding
GRATIS GERESERVEERD
Zonder voeding
- za 16 mei 2026, 14:08
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Beetje spullen voor ZBA dag Breda
- Reacties: 20
- Weergaves: 512
Re: Beetje spullen voor opruimen deel 2.
2 stuks SB Acoustics SB17CRC35-8
Alleen aan gemeten.
€110 Gereserveerd.
Alleen aan gemeten.
€110 Gereserveerd.
- za 16 mei 2026, 13:43
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Beetje spullen voor ZBA dag Breda
- Reacties: 20
- Weergaves: 512
Re: Beetje spullen voor opruimen deel 2.
2 stuks Eton 12/680
Nieuw in doos.
Helaas is er eentje wat matter van kleur geworden.
€500 €450 of €250 per stuk.
Nieuw in doos.
Helaas is er eentje wat matter van kleur geworden.
