Er zijn 2783 resultaten gevonden
- vr 24 okt 2025, 21:58
- Forum: Archief
- Onderwerp: Nilai 2x500 & PS500 voeding
- Reacties: 4
- Weergaves: 283
Re: Nilai 2x500 & PS500 voeding
Yup. Bedankt Fedde! Ik regel het zsm.
- vr 24 okt 2025, 15:09
- Forum: Archief
- Onderwerp: Nilai 2x500 & PS500 voeding
- Reacties: 4
- Weergaves: 283
Nilai 2x500 & PS500 voeding
Even korte intro: Ik ben jaren zeer actief deelnemer geweest van dit forum. Aantal van de oude garde kennen mij nog wellicht (Henkjan, Barry, etc). Maar helaas door voornamelijk werk en kinderen niet meer actief in zelfbouw. Paar jaar geleden toch weer de kriebels gekregen om weer een versterker te ...
- di 09 jul 2019, 10:16
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: Li-ion accu bouwen met 18650 cellen (wegens risico over naar andere opties!)
- Reacties: 37
- Weergaves: 3180
Re: Li-ion accu bouwen met 18650 cellen (wegens risico over naar andere opties!)
Misschien heb je hier nog wat aan: https://www.thingiverse.com/thing:3661580
Staat een handleiding bij en al.
Staat een handleiding bij en al.
- wo 22 mei 2019, 9:00
- Forum: DIY Events door leden
- Onderwerp: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
- Reacties: 226
- Weergaves: 8675
Re: Luisterdag Breda 26 Mei 2019 - Inschrijving
Ik had graag willen komen en heb zelfs een kleine speaker gemaakt (geprint uiteraard) maar ik ben toch verhinderd. Veel plezier iedereen!
- do 18 apr 2019, 8:36
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: NixieNixieNixie
- Reacties: 367
- Weergaves: 14487
Re: NixieNixieNixie
Even wat inspiratie... Ik kwam deze van de week tegen. Wel erg gaaf hoor maar wat een werk.
https://makezine.com/2019/04/11/this-se ... and-motion
[ Bekijk op youtube ]
https://makezine.com/2019/04/11/this-se ... and-motion
[ Bekijk op youtube ]
- do 21 feb 2019, 14:55
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
- Reacties: 32
- Weergaves: 1451
Re: Twenty five kit (Designed by Tony) reactietopic
Heel mooi hoe je 3D printen gebruikt hebt hier! Complimenten. Perfect als freesmal.
- ma 04 feb 2019, 11:29
- Forum: DIY-gereedschap
- Onderwerp: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr1
- Reacties: 190
- Weergaves: 10390
Re: Bouw Nieuwe CNC machine met uiteraard meer budget als nr1
Ik heb het topic niet doorgelezen maar wat gebruik je voor aanstuur electronica? Ik kan namelijk van harte de Duet aanbevelen. Beste board in town.
https://www.duet3d.com/
https://www.duet3d.com/
- vr 25 jan 2019, 10:01
- Forum: Bronnen
- Onderwerp: micro elektrocutie via draaitafel ;-p
- Reacties: 30
- Weergaves: 1640
Re: micro elektrocutie via draaitafel ;-p
Bij de action hebben ze deze nog. In kek RVS voor 1 a 2 euro. Wij zochten ze laatst ook maar nergens anders te krijgen. Ben wel 10 zaken af geweest.Splinter226 schreef:Vrugah had je van die bakjes voor op de radiator. En dan zou je zeggen Blokker, maar ook die hebben ze niet meer.
- zo 06 jan 2019, 9:04
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: My first 3D printer ....
- Reacties: 41
- Weergaves: 2991
Re: My first 3D printer ....
Hier is een video van de motor die ik gemaakt heb: https://www.dropbox.com/s/gl1ynmpy5kvyn ... 2.mov?dl=0
@ HenkJan stuur maar een PB met een bod....
@ HenkJan stuur maar een PB met een bod....
- vr 04 jan 2019, 22:02
- Forum: Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- Onderwerp: My first 3D printer ....
- Reacties: 41
- Weergaves: 2991
Re: My first 3D printer ....
Ik heb deze al eens gemaakt. Compleet met motortje en werkend. Alleen de lichtjes had ik geen zin meer in. Heb er nog wel wat spullen voor. Als iemand die motor wil overnemen mag het.
- do 03 jan 2019, 8:44
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: NixieNixieNixie
- Reacties: 367
- Weergaves: 14487
Re: NixieNixieNixie
Ik was ook even geïnspireerd om wat lopende klok projectjes af te ronden. Dit is de eerste... Geen nixie maar toch leuk...
Subtiel kleurverloop wat heel langzaam blijft lopen. In het echt zijn de kleuren veel mooier dan je hier op de foto ziet. Ik krijg ze niet goed op de foto.
Subtiel kleurverloop wat heel langzaam blijft lopen. In het echt zijn de kleuren veel mooier dan je hier op de foto ziet. Ik krijg ze niet goed op de foto.
- wo 26 dec 2018, 20:52
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: ZBA DHZ MFB ?
- Reacties: 77
- Weergaves: 3877
Re: ZBA DHZ MFB ?
Nou ik persoonlijk in ieder geval niet. Ik zou echt een desktop modelletje waarderen.
Nog een optie zou kunnen zijn om een (contra)mal te maken (printen) en dan met gietbeton de kast maken.
Nog een optie zou kunnen zijn om een (contra)mal te maken (printen) en dan met gietbeton de kast maken.
- wo 05 dec 2018, 15:20
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: ZBA DHZ MFB ?
- Reacties: 77
- Weergaves: 3877
Re: ZBA DHZ MFB ?
Of afvullen met zilverzand. Heb ik al eerder gedaan en werkt perfect.
- wo 05 dec 2018, 13:18
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: ZBA DHZ MFB ?
- Reacties: 77
- Weergaves: 3877
Re: ZBA DHZ MFB ?
Ik vind dit wel interessant. Ik zoek nog een leuk speakertje voor op mijn bureau/werkplek. Budget is zeker een dingetje. Een ikea kastje mag maar ikzelf ga hoe dan ook voor een 3D geprinte kast. Al is het maar om het te proberen. Mocht dit bij meer mensen een wens zijn dan kunnen we kijken of ik de ...
- do 22 nov 2018, 8:55
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: NixieNixieNixie
- Reacties: 367
- Weergaves: 14487
Re: NixieNixieNixie
Ik kwam laatst deze tegen. Geen Nixie en geen VFD. Veel modernere LED. Belachelijke prijs overigens, geloof iets van €170.
- ma 10 sep 2018, 11:56
- Forum: Overige Audio-elektronica
- Onderwerp: Woord klok
- Reacties: 239
- Weergaves: 16970
Re: Woord klok
Ik heb zelf ook een woord klok liggen. Die heeft het op een andere manier gedaan: Elke woord is een compartiment (met een printer zeer eenvoudig te maken hint!) Foto 01-08-18 20 20 22 (Large).jpg Door over een simpel velletje wit papier en daarover een gelaserd vel zwart papier: Foto 01-08-18 20 20 ...
- vr 31 aug 2018, 15:19
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: starten met 3D printen...
- Reacties: 72
- Weergaves: 4729
Re: starten met 3D printen...
Good call. Die Anet's zijn goedkoop voor een reden.
Zoals met alles geld: goedkoop is duurkoop.
Zoals met alles geld: goedkoop is duurkoop.
- do 30 aug 2018, 15:18
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: starten met 3D printen...
- Reacties: 72
- Weergaves: 4729
Re: starten met 3D printen...
Wil je echt goedkoop dan hebben ze ook de populaire A8 voor 123 euries
Het is allebei niets denderends maar goed, wel goedkoop.
Het is allebei niets denderends maar goed, wel goedkoop.
- do 30 aug 2018, 15:17
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: starten met 3D printen...
- Reacties: 72
- Weergaves: 4729
- do 30 aug 2018, 11:39
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: starten met 3D printen...
- Reacties: 72
- Weergaves: 4729
Re: starten met 3D printen...
Ik denk dat je de verkeerde link hebt gekopieerd. Die link verwijst naar dit topic.
- do 12 jul 2018, 15:55
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: LBVS bouwen
- Reacties: 23
- Weergaves: 1271
- wo 11 jul 2018, 10:49
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Advies nodig voor budget hifi setje
- Reacties: 3
- Weergaves: 571
Re: Advies nodig voor budget hifi setje
Zie nu net deze ook:
https://doublepoint.nl/audio-hifi/compa ... hm76-zwart
https://www.coolblue.nl/product/550811/ ... zwart.html
Maar denk dat qua luidsprekers deze onderdoen voor de Teufels.
https://doublepoint.nl/audio-hifi/compa ... hm76-zwart
https://www.coolblue.nl/product/550811/ ... zwart.html
Maar denk dat qua luidsprekers deze onderdoen voor de Teufels.
- wo 11 jul 2018, 10:24
- Forum: Hifi Gerelateerd
- Onderwerp: Advies nodig voor budget hifi setje
- Reacties: 3
- Weergaves: 571
Advies nodig voor budget hifi setje
Een collega van mij gaat binnenkort voor een andere baan emigreren naar Zweden. Deze jonge dame is absoluut muziekliefhebber maar nooit geld gestopt in een set. Ze maakt ook veel muziek zelf en probeert ook het DJ vak te leren. Nu zoekt ze iets voor haar nieuwe appartement daar want haar huidige JBL...
- wo 27 jun 2018, 8:47
- Forum: Houtbewerking, etc
- Onderwerp: Zwart MDF Afwerken
- Reacties: 13
- Weergaves: 2955
Re: Zwart MDF Afwerken
Zelf heb ik hier aan zitten denken, maar ik ben bang dat ik de naden niet mooi weg krijg. https://www.stickerland.nl/avery-supreme-wrapfolies/avery-swf-vel-wrapfolie-76x250cm-p-3622.html Kijk eens naar mijn eerste project, de Stiletto, die heeft ook een wrap afwerking. Naden gaan wel maar kies een ...
- di 26 jun 2018, 10:52
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: het "te koop gezien" topic.... (kooptips)
- Reacties: 5698
- Weergaves: 248136
Re: het "te koop gezien" topic....
Zouden leuk passen in mijn geprinte line-array.... 
