Er zijn 238 resultaten gevonden
- zo 01 mar 2026, 23:03
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Hypex versterkers UcD180's en UcD400
- Reacties: 9
- Weergaves: 812
Re: Hypex versterkers UcD180's en UcD400
De UcD180 is ook verkocht!
- do 25 dec 2025, 13:03
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Hypex versterkers UcD180's en UcD400
- Reacties: 9
- Weergaves: 812
Re: Hypex versterkers UcD180's en UcD400
Kickje!
En mooie feestdagen!
En mooie feestdagen!
- di 16 dec 2025, 9:26
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Hypex versterkers UcD180's en UcD400
- Reacties: 9
- Weergaves: 812
Re: Hypex versterkers UcD180's en UcD400
Deze zijn nog niet verkocht. Stuur mij anders een privébericht bij interesse.
- zo 07 dec 2025, 21:06
- Forum: Archief
- Onderwerp: Diversen: o.a. MiniDSP 2x4, UMIK-1, miniSharc (defect)
- Reacties: 4
- Weergaves: 279
Re: Diversen: o.a. MiniDSP 2x4, UMIK-1, miniSharc (defect)
Alles is verkocht!
- zo 07 dec 2025, 10:20
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Hypex versterkers UcD180's en UcD400
- Reacties: 9
- Weergaves: 812
Re: Hypex versterkers UcD180's en UcD400
De 2x mono zijn verkocht!
- za 06 dec 2025, 22:16
- Forum: Archief
- Onderwerp: Diverse voedingen (Meanwell, noname)
- Reacties: 1
- Weergaves: 139
Re: Diverse voedingen (Meanwell, noname)
Allemaal verkocht!
- za 06 dec 2025, 22:15
- Forum: Archief
- Onderwerp: Diversen: o.a. MiniDSP 2x4, UMIK-1, miniSharc (defect)
- Reacties: 4
- Weergaves: 279
Re: Diversen: o.a. MiniDSP 2x4, UMIK-1, miniSharc (defect)
Alles behalve de UMIK-1 is verkocht.
- za 06 dec 2025, 22:14
- Forum: Archief
- Onderwerp: Wondom JAB5 versterker incl. accessoires
- Reacties: 3
- Weergaves: 185
- za 06 dec 2025, 16:11
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Hypex versterkers UcD180's en UcD400
- Reacties: 9
- Weergaves: 812
Re: Hypex versterkers UcD180's en UcD400
Dat klopt architect! Bedankt voor de aanvulling, ik heb het aangepast. Hopelijk is de advertentie duidelijker zo.
- za 06 dec 2025, 16:06
- Forum: Archief
- Onderwerp: Wondom JAB5 versterker incl. accessoires
- Reacties: 3
- Weergaves: 185
Re: Wondom JAB5 versterker incl. accessoires
En hier ligt ie al een jaar+ te verstoffen. Hij lijkt voorlopig even gereserveerd. Mogelijk vanavond weer vrij, dan kan je de boel weer terugsturen en neem je deze, haha.
- za 06 dec 2025, 16:01
- Forum: Archief
- Onderwerp: Diversen: o.a. MiniDSP 2x4, UMIK-1, miniSharc (defect)
- Reacties: 4
- Weergaves: 279
Re: Diversen: o.a. MiniDSP 2x4, UMIK-1, miniSharc (defect)
Dank je! Marp was de eerste deze ochtend (bijna nog nacht) en komt er vandaag even op terug of ie ze wil. Daarna heb ik nog een aantal mensen die op de wachtlijst staan.
- za 06 dec 2025, 0:36
- Forum: Archief
- Onderwerp: Diversen: o.a. MiniDSP 2x4, UMIK-1, miniSharc (defect)
- Reacties: 4
- Weergaves: 279
Diversen: o.a. MiniDSP 2x4, UMIK-1, miniSharc (defect)
Te koop vanwege zolderopruiming: MiniDSP 2x4 (lekker analoog) WhatsApp Image 2025-12-05 at 22.07.12 (5).jpeg WhatsApp Image 2025-12-05 at 22.07.13.jpeg Prijs: 30 euro MiniDSP UMIK-1 in koffertjes Met extra lang snoertje, stofkapje en standaard. In koffertje. WhatsApp Image 2025-12-05 at 22.07.11.jpe...
- za 06 dec 2025, 0:06
- Forum: Archief
- Onderwerp: Diverse voedingen (Meanwell, noname)
- Reacties: 1
- Weergaves: 139
Diverse voedingen (Meanwell, noname)
Vanwege zolderopruiming te koop: Meanwell S-350-27 27v 13A WhatsApp Image 2025-12-05 at 22.07.12 (4).jpeg WhatsApp Image 2025-12-05 at 22.07.12 (3).jpeg Prijs: 20 euro Meanwell LRS 350-36 36V 9.7A WhatsApp Image 2025-12-05 at 22.07.22.jpeg WhatsApp Image 2025-12-05 at 22.07.22 (1).jpeg Prijs: 15 eur...
- vr 05 dec 2025, 23:50
- Forum: Aangeboden
- Onderwerp: Hypex versterkers UcD180's en UcD400
- Reacties: 9
- Weergaves: 812
Hypex versterkers UcD180's en UcD400
Diverse Hypex versterkers: UcD180HxR en SMPS400A180 in alu behuizing - 2x (mono) Verkocht! Hypex UcD180 HG HxR (1 stuk, los) 1x losse module Hypex Verkocht! Hypex UcD400ST met voeding (1 stuk) Hypex UcD400ST met Amplimo 78022 2x42V 3.52A ringkern. Ooit overgenomen van een forumlid maar nooit in gebr...
- vr 05 dec 2025, 23:34
- Forum: Archief
- Onderwerp: Wondom JAB5 versterker incl. accessoires
- Reacties: 3
- Weergaves: 185
Wondom JAB5 versterker incl. accessoires
Wondon JAB5 / Sure Electronics AA-JA33286 / Dayton Audio KABD-4100 versterker module met verschillende accessoires: Sure Electronics AA-JA11117 | Functional cables kit Sure Electronics AA-JA33286 | Versterkermodule Sure Electronics DB-DP11226 | WONDOM In-circuit Programmer Sure Electronics AA-AB4113...
- do 03 apr 2025, 23:26
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Hypex Fusion Plate amps
- Reacties: 1479
- Weergaves: 63639
Re: Hypex Fusion Plate amps
1559edit1c (1).gif Ik heb hier ook een NAS draaien waar ik alles op zet. De .bat bestanden van de standaard metingen van de drivers heb ik nog wel (UMIK-1 helaas, dus niet perse goed voor HFD), dat scheelt. Maar het was wel lekker geweest als ik alles had. Ik zal eens kijken of ik de SSD nog aan de...
- wo 02 apr 2025, 23:15
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Hypex Fusion Plate amps
- Reacties: 1479
- Weergaves: 63639
Re: Hypex Fusion Plate amps
Ik was er al bang voor. Maar weer alles opnieuw meten dan.
- wo 02 apr 2025, 21:58
- Forum: Persberichten
- Onderwerp: Hypex Fusion Plate amps
- Reacties: 1479
- Weergaves: 63639
Re: Hypex Fusion Plate amps
Ik heb een van mijn Fusion FA123's ter reparatie naar Hypex gehad. Helaas start nu ook mijn laptop niet meer op en ben hierbij de .dsp bestanden verloren. Is er een manier om de .dsp van de andere FA123 af te halen?
- di 31 dec 2024, 0:14
- Forum: Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- Onderwerp: Portable speaker sub
- Reacties: 3
- Weergaves: 204
Re: Portable speaker sub
Misschien is een W5-1138 met een SB Acoustics SB15SFCR-00 PR wat? Daar heb ik in het verleden wat mee gesimuleerd en deed het uit mijn hoofd prima met +-5 liter. Met DSP kan je er ook voor kiezen om gesloten te blijven en het laag wat te boosten. Ten kosten van wat output. Dat klinkt hier voor deskt...
- do 21 sep 2023, 23:30
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Compacte impuls gecompenseerde gesloten behuizing SB Acoustics SB34SWPL76-4
- Reacties: 108
- Weergaves: 3439
Re: Compacte impuls gecompenseerde gesloten behuizing SB Acoustics SB34SWPL76-4
Dan is daar nog veel te verbeteren. Ik ga straks met de FA252 aansturen. Maar die is natuurlijk ook niet gratis. Ik zag op MP nog een DS4.0 staan. Misschien gaat dat beter.
Hoe houdt de 22mm kast zonder bracing zich onder al dit geweld?
Hoe houdt de 22mm kast zonder bracing zich onder al dit geweld?
- wo 20 sep 2023, 20:34
- Forum: Archief
- Onderwerp: Gezocht:Peerless (X)XLS10 of gelijkwaardig voor LT
- Reacties: 35
- Weergaves: 1218
Re: Gezocht:Peerless (X)XLS10 of gelijkwaardig voor LT
Kijk eens wat ik afgelopen week in mijn brievenbus vond. Helemaal niet 2e hands, maar wel wat ik zocht
Een tijd geleden dat ik dit formaat driver zag. Erg mooi afgewerkt. Topklasse.
Een tijd geleden dat ik dit formaat driver zag. Erg mooi afgewerkt. Topklasse.
- do 31 aug 2023, 9:14
- Forum: Archief
- Onderwerp: Gezocht:Peerless (X)XLS10 of gelijkwaardig voor LT
- Reacties: 35
- Weergaves: 1218
Re: Gezocht:Peerless (X)XLS10 of gelijkwaardig voor LT
Realiseer wel dat downfiring behoorlijk veel nadelen heeft. Door de zwaartekracht beperk je xmax, daarnaast wordt de dynamische belasting asymmetrisch = meer vervorming. Op zich niet onlogisch. Downfiring zou dan zeker niet mijn voorkeur hebben. Ik design zelf altijd op zo'n manier dat de theoretis...
- ma 28 aug 2023, 12:08
- Forum: Archief
- Onderwerp: Gezocht:Peerless (X)XLS10 of gelijkwaardig voor LT
- Reacties: 35
- Weergaves: 1218
Re: Gezocht:Peerless (X)XLS10 of gelijkwaardig voor LT
Aangegeven dat het in mijn auto was. Daar kan ik tijdens controle met een toon generator gewoon vanaf 20 hz waarnemen. En met muziek waar dergelijke frequenties in voorkomen hoor en voel ik ze ook prima. Maar wat je zegt over de huiskamer klopt ook gewoon. De laagste toon die ik daar nog waarneem i...
- zo 27 aug 2023, 23:47
- Forum: Archief
- Onderwerp: Gezocht:Peerless (X)XLS10 of gelijkwaardig voor LT
- Reacties: 35
- Weergaves: 1218
Re: Gezocht:Peerless (X)XLS10 of gelijkwaardig
Toch de SDX12 dan! Ik zag de prijs en dacht meteen... da's ook weer iets te gortig (nieuw). :lol: Echt een budget heb ik niet, maar iets zegt me dat 200 euro voor één tweedehands driver wel voldoende is. Die Peerlessen zijn met 250 euro voor 2 stuks niet verkeerd. Hopelijk verstuurt de eigenaar ze....
- zo 27 aug 2023, 10:06
- Forum: Archief
- Onderwerp: Gezocht:Peerless (X)XLS10 of gelijkwaardig voor LT
- Reacties: 35
- Weergaves: 1218
Re: Gezocht:Peerless (X)XLS10 of gelijkwaardig
Zelf heb ik niets liggen wat je zou kunnen overnemen, maar voor het geval je deze had gemist: Twee stuks XXLS 12 á € 125,00, met of zonder kast af te halen in Sappemeer. https://www.marktplaats.nl/v/audio-tv-en-foto/luidsprekers/m1990698919-2x-peerless-xxls-12-hifi-sub-speakers?c=4dc4183dfac1254e7a...
