Er zijn 46 resultaten gevonden

door e46eclipse
zo 13 okt 2024, 14:25
Forum: Archief
Onderwerp: Pico lino met vifa drivertjes
Reacties: 16
Weergaves: 987

Re: Pico lino met vifa drivertjes

Zijn deze er nog? Hoe klinkt dit in bv in vergelijk met een setje Ikea/Sonos speakers? Voor in mijn keuken zou ik ook graag de overstap willen maken naar een iets beter en stabieler systeem dan Sonos en heb daar een Bluesound Powernode voor op het oog. Deze picolino's hebben precies de maat die ik ...
door e46eclipse
za 08 jun 2024, 15:53
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: voedings probleem
Reacties: 18
Weergaves: 364

Re: voedings probleem

Hoe zit je massa aangesloten ?

Ron
door e46eclipse
zo 30 apr 2023, 17:34
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Herstel Volt Woofer in vdHul Monitor luidsprekers
Reacties: 30
Weergaves: 1213

Re: Herstel Volt Woofer in vdHul Monitor luidsprekers

Ik heb in het verleden wel contact gehad met Volt. Ging toen om een recone-set voor een 18" woofer. Contact was vriendelijk en professioneel, recone-set en factuur netjes verstuurd. Ron Dank je Ron. Ik neem aan dat je direct met Volt Engeland contact hebt gehad. Of heb je een ander adres gebru...
door e46eclipse
zo 30 apr 2023, 9:00
Forum: Luidspreker Drivers
Onderwerp: Herstel Volt Woofer in vdHul Monitor luidsprekers
Reacties: 30
Weergaves: 1213

Re: Herstel Volt Woofer in vdHul Monitor luidsprekers

Ik heb in het verleden wel contact gehad met Volt.
Ging toen om een recone-set voor een 18" woofer.
Contact was vriendelijk en professioneel, recone-set en factuur netjes verstuurd.

Ron
door e46eclipse
ma 18 jul 2022, 9:41
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Toyota Yaris 2011 - JBL BassPro Nano actieve subwoofer
Reacties: 9
Weergaves: 1384

Re: Toyota Yaris 2011 - JBL BassPro Nano actieve subwoofer

rood op rood is 12volt
zwart op zwart is massa
blauw zoals Bertje zegt, vanaf blijven
de 2 witte op je linkerspeakerdraden
de 2 grijze op je rechterspeakerdraden
door e46eclipse
do 16 jun 2022, 20:52
Forum: Ter overname gevraagd
Onderwerp: 230V-monteur met zegelrecht
Reacties: 18
Weergaves: 594

Re: 230V-monteur met zegelrecht

de basis inzichten zijn gratis, wil je uitgebreid kunnen instellen en schakelen ,zit je aan een abbo van 99cent/maand vast.
door e46eclipse
do 16 jun 2022, 20:42
Forum: Ter overname gevraagd
Onderwerp: 230V-monteur met zegelrecht
Reacties: 18
Weergaves: 594

Re: 230V-monteur met zegelrecht

wat jij laat zien is Google home, denk ik.
homewizard is een zelfstandige app.
door e46eclipse
do 16 jun 2022, 20:30
Forum: Ter overname gevraagd
Onderwerp: 230V-monteur met zegelrecht
Reacties: 18
Weergaves: 594

Re: 230V-monteur met zegelrecht

ja, dat is hem.
koppelt via WiFi met de app.
je kan bijvoorbeeld, de boiler aan laten zetten, als de zonnepanelen meer leveren dan je op dat moment verbruikt.
Was ik al een poosje naar op zoek.
door e46eclipse
do 16 jun 2022, 20:01
Forum: Ter overname gevraagd
Onderwerp: 230V-monteur met zegelrecht
Reacties: 18
Weergaves: 594

Re: 230V-monteur met zegelrecht

home wizard
door e46eclipse
do 16 jun 2022, 19:59
Forum: Ter overname gevraagd
Onderwerp: 230V-monteur met zegelrecht
Reacties: 18
Weergaves: 594

Re: 230V-monteur met zegelrecht

hannesie schreef: do 16 jun 2022, 19:42
Top, en het werkt nu?
yep, app geïnstalleerd en dongle gekoppeld, kan nu schakelen met de opbrengst van de zonnepanelen.
door e46eclipse
do 16 jun 2022, 19:40
Forum: Ter overname gevraagd
Onderwerp: 230V-monteur met zegelrecht
Reacties: 18
Weergaves: 594

Re: 230V-monteur met zegelrecht

Vandaag de monteur op bezoek gehad.
Meter is vervangen en inmiddels ook de dongle in de P1poort gestoken.
door e46eclipse
zo 05 jun 2022, 17:30
Forum: Ter overname gevraagd
Onderwerp: 230V-monteur met zegelrecht
Reacties: 18
Weergaves: 594

Re: 230V-monteur met zegelrecht

Welke meter heb jij dan, ik kan er zo een RJ11 insteken, maar dan een rubber afscherming omhoog halen om dat stekkertje er in te krijgen. kaifa.png Ik heb de Landis+Gyr E350. Die RJ11 zit bij mij aan de rechter zijkant, zonder klepje. Normaal zou je dus inderdaad zo het stekkertje erin kunnen steke...
door e46eclipse
zo 05 jun 2022, 12:21
Forum: Ter overname gevraagd
Onderwerp: 230V-monteur met zegelrecht
Reacties: 18
Weergaves: 594

230V-monteur met zegelrecht

Hallo allemaal, ik heb een wifi-dongle gekocht voor een energie-app. deze steek je in de P1poort van de slimme electrameter. echter zit de P1poort los in de meter( bungelt aan zijn kabelboompje). Is er in ons midden iemand die de meter kan en mag openen om even het stekkerblokje vast te zetten (2sch...
door e46eclipse
vr 13 mei 2022, 4:50
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Mannen graag jullie hulp en expertise gevraagd
Reacties: 15
Weergaves: 826

Re: Mannen graag jullie hulp en expertise gevraagd

ik heb 1 zo'n hummeltje spelen in de auto.
Dat doet ie in 6 liter gesloten, meer kon/wilde ik niet kwijt, ligt onder de bijrijderstoel.
Zet een mooie laagpartij neer ter ondersteuning van een 3weg SQ set-up.

Ron
door e46eclipse
za 13 nov 2021, 8:28
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Versterker trekt accu leeg
Reacties: 16
Weergaves: 1694

Re: Versterker trekt accu leeg

Heb alles nog een keer gecontroleerd op lekstroom, bleek dus 1,4ampere lekstroom te hebben. Had mijn huidige autoradio laten zitten niet losgehad ofzo, maar het bleek dus vanuit mijn autoradio te komen. Dus alleen op zoek naar een goede betrouwbare autoradio en het probleem is opgelost. Iedereen be...
door e46eclipse
do 08 apr 2021, 10:55
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Car audio beurs, show of grote meeting
Reacties: 13
Weergaves: 726

Re: Car audio beurs, show of grote meeting

Hoi vincentv75,

je zou eens bij die jongens van concept4cars in Ede kunnen gaan kijken.
Zij hebben demoauto's staan en veel vakkennis in huis.
In het verleden ben ik daar vaak geweest en altijd goed geholpen.

Ron
door e46eclipse
zo 21 mar 2021, 9:39
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: 2e subwoofer op zelfde versterker
Reacties: 4
Weergaves: 168

Re: 2e subwoofer op zelfde versterker

Welke mosconi heb je?
door e46eclipse
ma 16 nov 2020, 16:17
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Zelfbouw slot subwoofer
Reacties: 5
Weergaves: 351

Re: Zelfbouw slot subwoofer

door e46eclipse
ma 02 nov 2020, 18:51
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: speaker upgrade
Reacties: 6
Weergaves: 263

Re: speaker upgrade

hoi Kenneth,

Ik zou eens kijken naar de Boxmore producten van Hifimotive.
Zij hebben voor de meeste bmw's een voertuigspecifieke oplossing.

Ron
door e46eclipse
vr 16 okt 2020, 7:37
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Kan iemand mij helpen ?
Reacties: 21
Weergaves: 402

Re: Kan iemand mij helpen ?

Goed kaalschuren ,echt tot blank metaal, dan heb je kans dat het goed gaat.
door e46eclipse
do 15 okt 2020, 21:06
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Kan iemand mij helpen ?
Reacties: 21
Weergaves: 402

Re: Kan iemand mij helpen ?

Maus0172 schreef:
e46eclipse schreef:
Maus0172 schreef:


Vanaf amp hifonics naar punt waar me rug leuning ook vast zit
Vanaf power cap caliber naar het zelfde punt
Tussen een bout van de rail en de carrosserie geklemd?

Jaa met die bout door door die oogen op carrosserie
Carrosserie goed kaalgeschuurd ?
door e46eclipse
do 15 okt 2020, 20:56
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Kan iemand mij helpen ?
Reacties: 21
Weergaves: 402

Re: Kan iemand mij helpen ?

Op de verpakking staat 1x 35mm2 power cable 0.12mm strand ø12 En hij loopt vanaf accu eerst 15 a 20 cm met caliber 2000 kabel op de zekering vanaf daar met die hifonic kabel naar achter links aan de bestuurders kant dan komt i met oog aan bij de power cap op het oog zit de power kabel van de amp op...
door e46eclipse
do 15 okt 2020, 20:36
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Kan iemand mij helpen ?
Reacties: 21
Weergaves: 402

Re: Kan iemand mij helpen ?

Ok , een ANL zekering. Dan is idd een slechte massa de 2e verdachte. Hoe dik is die kabel en waar/hoe is die aangesloten? Op de verpakking staat 1x 35mm2 power cable 0.12mm strand ø12 En hij loopt vanaf accu eerst 15 a 20 cm met caliber 2000 kabel op de zekering vanaf daar met die hifonic kabel naa...
door e46eclipse
do 15 okt 2020, 20:18
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Kan iemand mij helpen ?
Reacties: 21
Weergaves: 402

Re: Kan iemand mij helpen ?

Ok , een ANL zekering.
Dan is idd een slechte massa de 2e verdachte.
Hoe dik is die kabel en waar/hoe is die aangesloten?
door e46eclipse
do 15 okt 2020, 20:11
Forum: Car Audio Specifiek
Onderwerp: Kan iemand mij helpen ?
Reacties: 21
Weergaves: 402

Re: Kan iemand mij helpen ?

Maus0172 schreef:
e46eclipse schreef:
Glaszekering gebruikt ?
Geen idee ik heb een hifonics kabel set gebruikt voor 2000 watt
Met 150a zekering
Hoe ziet die zekering eruit?
Een glazen buisje met 2 metalen "hoedjes" ?