Er zijn 46 resultaten gevonden
- zo 13 okt 2024, 14:25
- Forum: Archief
- Onderwerp: Pico lino met vifa drivertjes
- Reacties: 16
- Weergaves: 987
Re: Pico lino met vifa drivertjes
Zijn deze er nog? Hoe klinkt dit in bv in vergelijk met een setje Ikea/Sonos speakers? Voor in mijn keuken zou ik ook graag de overstap willen maken naar een iets beter en stabieler systeem dan Sonos en heb daar een Bluesound Powernode voor op het oog. Deze picolino's hebben precies de maat die ik ...
- za 08 jun 2024, 15:53
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: voedings probleem
- Reacties: 18
- Weergaves: 364
Re: voedings probleem
Hoe zit je massa aangesloten ?
Ron
Ron
- zo 30 apr 2023, 17:34
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Herstel Volt Woofer in vdHul Monitor luidsprekers
- Reacties: 30
- Weergaves: 1213
Re: Herstel Volt Woofer in vdHul Monitor luidsprekers
Ik heb in het verleden wel contact gehad met Volt. Ging toen om een recone-set voor een 18" woofer. Contact was vriendelijk en professioneel, recone-set en factuur netjes verstuurd. Ron Dank je Ron. Ik neem aan dat je direct met Volt Engeland contact hebt gehad. Of heb je een ander adres gebru...
- zo 30 apr 2023, 9:00
- Forum: Luidspreker Drivers
- Onderwerp: Herstel Volt Woofer in vdHul Monitor luidsprekers
- Reacties: 30
- Weergaves: 1213
Re: Herstel Volt Woofer in vdHul Monitor luidsprekers
Ik heb in het verleden wel contact gehad met Volt.
Ging toen om een recone-set voor een 18" woofer.
Contact was vriendelijk en professioneel, recone-set en factuur netjes verstuurd.
Ron
Ging toen om een recone-set voor een 18" woofer.
Contact was vriendelijk en professioneel, recone-set en factuur netjes verstuurd.
Ron
- ma 18 jul 2022, 9:41
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Toyota Yaris 2011 - JBL BassPro Nano actieve subwoofer
- Reacties: 9
- Weergaves: 1384
Re: Toyota Yaris 2011 - JBL BassPro Nano actieve subwoofer
rood op rood is 12volt
zwart op zwart is massa
blauw zoals Bertje zegt, vanaf blijven
de 2 witte op je linkerspeakerdraden
de 2 grijze op je rechterspeakerdraden
zwart op zwart is massa
blauw zoals Bertje zegt, vanaf blijven
de 2 witte op je linkerspeakerdraden
de 2 grijze op je rechterspeakerdraden
- do 16 jun 2022, 20:52
- Forum: Ter overname gevraagd
- Onderwerp: 230V-monteur met zegelrecht
- Reacties: 18
- Weergaves: 594
Re: 230V-monteur met zegelrecht
de basis inzichten zijn gratis, wil je uitgebreid kunnen instellen en schakelen ,zit je aan een abbo van 99cent/maand vast.
- do 16 jun 2022, 20:42
- Forum: Ter overname gevraagd
- Onderwerp: 230V-monteur met zegelrecht
- Reacties: 18
- Weergaves: 594
Re: 230V-monteur met zegelrecht
wat jij laat zien is Google home, denk ik.
homewizard is een zelfstandige app.
homewizard is een zelfstandige app.
- do 16 jun 2022, 20:30
- Forum: Ter overname gevraagd
- Onderwerp: 230V-monteur met zegelrecht
- Reacties: 18
- Weergaves: 594
Re: 230V-monteur met zegelrecht
ja, dat is hem.
koppelt via WiFi met de app.
je kan bijvoorbeeld, de boiler aan laten zetten, als de zonnepanelen meer leveren dan je op dat moment verbruikt.
Was ik al een poosje naar op zoek.
koppelt via WiFi met de app.
je kan bijvoorbeeld, de boiler aan laten zetten, als de zonnepanelen meer leveren dan je op dat moment verbruikt.
Was ik al een poosje naar op zoek.
- do 16 jun 2022, 20:01
- Forum: Ter overname gevraagd
- Onderwerp: 230V-monteur met zegelrecht
- Reacties: 18
- Weergaves: 594
Re: 230V-monteur met zegelrecht
home wizard
- do 16 jun 2022, 19:59
- Forum: Ter overname gevraagd
- Onderwerp: 230V-monteur met zegelrecht
- Reacties: 18
- Weergaves: 594
- do 16 jun 2022, 19:40
- Forum: Ter overname gevraagd
- Onderwerp: 230V-monteur met zegelrecht
- Reacties: 18
- Weergaves: 594
Re: 230V-monteur met zegelrecht
Vandaag de monteur op bezoek gehad.
Meter is vervangen en inmiddels ook de dongle in de P1poort gestoken.
Meter is vervangen en inmiddels ook de dongle in de P1poort gestoken.
- zo 05 jun 2022, 17:30
- Forum: Ter overname gevraagd
- Onderwerp: 230V-monteur met zegelrecht
- Reacties: 18
- Weergaves: 594
Re: 230V-monteur met zegelrecht
Welke meter heb jij dan, ik kan er zo een RJ11 insteken, maar dan een rubber afscherming omhoog halen om dat stekkertje er in te krijgen. kaifa.png Ik heb de Landis+Gyr E350. Die RJ11 zit bij mij aan de rechter zijkant, zonder klepje. Normaal zou je dus inderdaad zo het stekkertje erin kunnen steke...
- zo 05 jun 2022, 12:21
- Forum: Ter overname gevraagd
- Onderwerp: 230V-monteur met zegelrecht
- Reacties: 18
- Weergaves: 594
230V-monteur met zegelrecht
Hallo allemaal, ik heb een wifi-dongle gekocht voor een energie-app. deze steek je in de P1poort van de slimme electrameter. echter zit de P1poort los in de meter( bungelt aan zijn kabelboompje). Is er in ons midden iemand die de meter kan en mag openen om even het stekkerblokje vast te zetten (2sch...
- vr 13 mei 2022, 4:50
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Mannen graag jullie hulp en expertise gevraagd
- Reacties: 15
- Weergaves: 826
Re: Mannen graag jullie hulp en expertise gevraagd
ik heb 1 zo'n hummeltje spelen in de auto.
Dat doet ie in 6 liter gesloten, meer kon/wilde ik niet kwijt, ligt onder de bijrijderstoel.
Zet een mooie laagpartij neer ter ondersteuning van een 3weg SQ set-up.
Ron
Dat doet ie in 6 liter gesloten, meer kon/wilde ik niet kwijt, ligt onder de bijrijderstoel.
Zet een mooie laagpartij neer ter ondersteuning van een 3weg SQ set-up.
Ron
- za 13 nov 2021, 8:28
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Versterker trekt accu leeg
- Reacties: 16
- Weergaves: 1694
Re: Versterker trekt accu leeg
Heb alles nog een keer gecontroleerd op lekstroom, bleek dus 1,4ampere lekstroom te hebben. Had mijn huidige autoradio laten zitten niet losgehad ofzo, maar het bleek dus vanuit mijn autoradio te komen. Dus alleen op zoek naar een goede betrouwbare autoradio en het probleem is opgelost. Iedereen be...
- do 08 apr 2021, 10:55
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Car audio beurs, show of grote meeting
- Reacties: 13
- Weergaves: 726
Re: Car audio beurs, show of grote meeting
Hoi vincentv75,
je zou eens bij die jongens van concept4cars in Ede kunnen gaan kijken.
Zij hebben demoauto's staan en veel vakkennis in huis.
In het verleden ben ik daar vaak geweest en altijd goed geholpen.
Ron
je zou eens bij die jongens van concept4cars in Ede kunnen gaan kijken.
Zij hebben demoauto's staan en veel vakkennis in huis.
In het verleden ben ik daar vaak geweest en altijd goed geholpen.
Ron
- zo 21 mar 2021, 9:39
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: 2e subwoofer op zelfde versterker
- Reacties: 4
- Weergaves: 168
Re: 2e subwoofer op zelfde versterker
Welke mosconi heb je?
- ma 16 nov 2020, 16:17
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Zelfbouw slot subwoofer
- Reacties: 5
- Weergaves: 351
- ma 02 nov 2020, 18:51
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: speaker upgrade
- Reacties: 6
- Weergaves: 263
Re: speaker upgrade
hoi Kenneth,
Ik zou eens kijken naar de Boxmore producten van Hifimotive.
Zij hebben voor de meeste bmw's een voertuigspecifieke oplossing.
Ron
Ik zou eens kijken naar de Boxmore producten van Hifimotive.
Zij hebben voor de meeste bmw's een voertuigspecifieke oplossing.
Ron
- vr 16 okt 2020, 7:37
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Kan iemand mij helpen ?
- Reacties: 21
- Weergaves: 402
Re: Kan iemand mij helpen ?
Goed kaalschuren ,echt tot blank metaal, dan heb je kans dat het goed gaat.
- do 15 okt 2020, 21:06
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Kan iemand mij helpen ?
- Reacties: 21
- Weergaves: 402
Re: Kan iemand mij helpen ?
Carrosserie goed kaalgeschuurd ?Maus0172 schreef:e46eclipse schreef:Tussen een bout van de rail en de carrosserie geklemd?Maus0172 schreef:
Vanaf amp hifonics naar punt waar me rug leuning ook vast zit
Vanaf power cap caliber naar het zelfde punt
Jaa met die bout door door die oogen op carrosserie
- do 15 okt 2020, 20:56
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Kan iemand mij helpen ?
- Reacties: 21
- Weergaves: 402
Re: Kan iemand mij helpen ?
Op de verpakking staat 1x 35mm2 power cable 0.12mm strand ø12 En hij loopt vanaf accu eerst 15 a 20 cm met caliber 2000 kabel op de zekering vanaf daar met die hifonic kabel naar achter links aan de bestuurders kant dan komt i met oog aan bij de power cap op het oog zit de power kabel van de amp op...
- do 15 okt 2020, 20:36
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Kan iemand mij helpen ?
- Reacties: 21
- Weergaves: 402
Re: Kan iemand mij helpen ?
Ok , een ANL zekering. Dan is idd een slechte massa de 2e verdachte. Hoe dik is die kabel en waar/hoe is die aangesloten? Op de verpakking staat 1x 35mm2 power cable 0.12mm strand ø12 En hij loopt vanaf accu eerst 15 a 20 cm met caliber 2000 kabel op de zekering vanaf daar met die hifonic kabel naa...
- do 15 okt 2020, 20:18
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Kan iemand mij helpen ?
- Reacties: 21
- Weergaves: 402
Re: Kan iemand mij helpen ?
Ok , een ANL zekering.
Dan is idd een slechte massa de 2e verdachte.
Hoe dik is die kabel en waar/hoe is die aangesloten?
Dan is idd een slechte massa de 2e verdachte.
Hoe dik is die kabel en waar/hoe is die aangesloten?
- do 15 okt 2020, 20:11
- Forum: Car Audio Specifiek
- Onderwerp: Kan iemand mij helpen ?
- Reacties: 21
- Weergaves: 402
Re: Kan iemand mij helpen ?
Hoe ziet die zekering eruit?Maus0172 schreef:Geen idee ik heb een hifonics kabel set gebruikt voor 2000 watte46eclipse schreef:Glaszekering gebruikt ?
Met 150a zekering
Een glazen buisje met 2 metalen "hoedjes" ?
