Leveranciers

De rest......
(streaming-/computeraudio graag in de daarvoor aangewezen forumgroep)

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Leveranciers

Bericht door TubeHead »

A
http://www.acoustic-dimension.com/
http://www.amb.org/audio/
http://www.audio-cube.nl/


B
http://www.baco-army-goods.nl/

C
http://www.conrad.nl
http://cubesfortubes.de/en/products/overview

D
http://www.deradiobeurs.nl/webwinkel/
http://www.dickbest.nl/webshop/index.php
http://www.dil.nl/Start.aspx?language=DUT
http://www.die-wuestens.de/dindex.htm?/trafo.htm
http://www.drtube.nl/

E
http://www.electronica-webshop.nl/
http://www.elektrodump.nl/
http://www.elektronica-onderdelen.nl/
http://www.eleshop.nl/index.php
http://www.elpro.org/
http://www.europe-audio.nl/


F
http://www.farnell.nl -> particulieren: https://sinuss.nl/
http://www.franktechniek.nl/catalog/

G
http://www.goodcomponent.com/

H
http://members.ziggo.nl/hecdelft/

I
http://iteadstudio.com/store/index.php? ... Path=19_20

J
http://www.juoiga.nl/ http://www.juoiga.eu/
http://jjyaudio.com/index.asp

K
http://www.kent-electronics.nl/
http://www.kokkelink.nl/

M
http://www.mdaelektronica.nl/webshop.html
http://www.military-tubes.com/

N
http://www.newtone-online.nl/catalog/
http://www.nl.rs-online.com/web/

O
http://www.okaphone.com/groepen.asp
http://www.ogonowski.eu/

P
http://www.partsexpress.com
http://www.pcbcart.com/
http://www.plsaudio.nl

R
http://www.radiotwenthe.nl/
http://www.radio-ster.nl/
http://www.reichelt.de
http://www.rotor.eu/indexprog.php

S
http://www.schuro.de/
http://www.supermoduul.com/

T
http://www.thel-audioworld.de/
http://www.tme.eu/de/

V
http://www.vanveenendaal.nl/
http://www.vandijkenelektronica.nl/
http://www.voti.nl/winkel/catalog.html

W
http://www.die-wuestens.de/
Laatst gewijzigd door TubeHead op do 31 mei 2012, 21:54, 10 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Leveranciers

Bericht door Pjotr »

Baco in IJmuiden of Dick Best?
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Leveranciers

Bericht door TubeHead »

Yes ! biertje voor Pjotr ! :proost:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Leveranciers

Bericht door ray5150 »

TubeHead schreef:
Maar misschien is het handig om een sticky te fixen met een lijst van leveranciers ?
Of je maakt onder je favorieten een mapje aan met als naam "Elektronica winkels"... :mrgreen:
(ik heb er een stuk of 25 in staan... :wink: )
Gebruikersavatar
TubeHead
Berichten: 1949
Lid geworden op: ma 16 feb 2009, 23:00
Locatie: Arnhem

Re: Leveranciers

Bericht door TubeHead »

Post ze neer zou ik zeggen ! Altijd handig voor andere... en als je PC keer crasht kan je het nog altijd terug vinden. :D
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door b_force »

Ik heb vandaag toevallig al mijn bookmarks een beetje opgeruimd :lol:
Zaten er nog een paar tussen die inmiddels niet meer bestaan.
Hoewel ik tegenwoordig het meeste van Ebay haal.

Maar een sticky vind ik idd wel een mooi idee, zit vast iets tussen wat ik nog niet ken :P
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door b_force »

Ik mis nog http://www.elpro.org.

Duitse shop, waanzinnig goedkoop, en zeker de moeite waard om met meerdere mensen tegelijk te bestellen.
(dan vervallen de verzendkosten)
Gebruikersavatar
EppeRRR
Berichten: 669
Lid geworden op: di 08 dec 2009, 22:57
Locatie: Hoogeveen

Re: Leveranciers

Bericht door EppeRRR »

zitten handige links bij :D
Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 2617
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: Leveranciers

Bericht door meanman64 »

http://www.reichelt.de bestel hier geregeld(lees;bijna altijd)
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door b_force »

En http://nl.rs-online.com/web/ hoort natuurlijk ook in het rijtje thuis.
vigier
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 12 sep 2004, 14:07
Locatie: Het reservaat

Re: Leveranciers

Bericht door vigier »

Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 1587
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: Leveranciers

Bericht door pvanlingen »

http://www.tme.eu/de/

Ook een goede firma, zat eerst alleen in Polen maar nu ook in Duitsland.
Snelle levering.

Paul.
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Leveranciers

Bericht door ray5150 »

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door Henkjan »

dit wordt een lekkere verzameling zo... we zullen dit tzt eens overnemen op de frontpage

ik bestel t meeste bij http://www.farnell.nl
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Leveranciers

Bericht door ray5150 »

http://www.plsaudio.nl
http://www.radio-ster.nl/

En hoe heet dat luidspreker zaakje uit Berkel ook alweer...Oh ja!

http://www.juoiga.nl/

:lol: :lol:
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door Henkjan »

ray5150 schreef:
En hoe heet dat luidspreker zaakje uit Berkel ook alweer...Oh ja!

http://www.juoiga.nl/

:lol: :lol:
dit ging toch over electronica? daar heeft die gast van Juoigâ volgens mij niet zo heel veel mee, die is (zo gaat t gerucht) zelfs bang voor een soldeerbout en noemt alles boven de 12V al hoogspanning :lol:
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Leveranciers

Bericht door ray5150 »

Henkjan schreef:
ray5150 schreef:
En hoe heet dat luidspreker zaakje uit Berkel ook alweer...Oh ja!

http://www.juoiga.nl/

:lol: :lol:
dit ging toch over electronica? daar heeft die gast van Juoigâ volgens mij niet zo heel veel mee, die is (zo gaat t gerucht) zelfs bang voor een soldeerbout en noemt alles boven de 12V al hoogspanning :lol:
Oh ja joh... hij verkoopt wel Hypex en DSP modules... :mrgreen:
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door b_force »

ray5150 schreef:
Zo, die heeft een paar goedkope trafo's ! :D
Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 28143
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: Leveranciers

Bericht door ray5150 »

b_force schreef:
ray5150 schreef:
Zo, die heeft een paar goedkope trafo's ! :D
Verdomd, Hij heb nog gelijk ook, ik geloof dat ik van de week even naar de herderinnestraat ga fietsen... :sure:
vigier
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 12 sep 2004, 14:07
Locatie: Het reservaat

Re: Leveranciers

Bericht door vigier »

Heeft ie een site ja? Mocht je nog eens moeilijk te vinden componenten zoeken, dan moet je bij HEC zijn. Hij vindt het een uitdaging om ze voor je te zoeken. Paar jaar geleden heb ik een lading AluminiumOxide isolatieplaatjes bij hem gekocht, leuke kerel.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door b_force »

vigier schreef:
Heeft ie een site ja? Mocht je nog eens moeilijk te vinden componenten zoeken, dan moet je bij HEC zijn. Hij vindt het een uitdaging om ze voor je te zoeken. Paar jaar geleden heb ik een lading AluminiumOxide isolatieplaatjes bij hem gekocht, leuke kerel.
Nou, die mening deel ik niet :lol:
Tenzij je het over oude "meuk" hebt (is soms ook heel leuk overigens :D)

Ik kom iedere keer met vragen waar hij van staat te kijken :-s
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: Leveranciers

Bericht door Pjotr »

b_force schreef:
vigier schreef:
Heeft ie een site ja? Mocht je nog eens moeilijk te vinden componenten zoeken, dan moet je bij HEC zijn. Hij vindt het een uitdaging om ze voor je te zoeken. Paar jaar geleden heb ik een lading AluminiumOxide isolatieplaatjes bij hem gekocht, leuke kerel.
Nou, die mening deel ik niet :lol:
Tenzij je het over oude "meuk" hebt (is soms ook heel leuk overigens :D)

Ik kom iedere keer met vragen waar hij van staat te kijken :-s
Dan moet je echt echt wel heel bruin bij hem maken. Hij heeft zijn adresjes over de hele wereld, tot in Japan aan toe.

Ik kom al heel lang bij hem en vele bekenden en collega's ook. Ik heb nog nooit een negatief woord over hem gehoord behoudens dat hij wel eens duur is.
Gebruikersavatar
b_force
Ook commercieel actief
Berichten: 12445
Lid geworden op: di 18 apr 2006, 13:27
Locatie: West Friesland
Contacteer:

Re: Leveranciers

Bericht door b_force »

Ik heb het dan vooral over bepaalde ic's voor bijvoorbeeld SMPS voedingen (niet eens zo exclusief), SMD spul (dat heeft hij sowieso niet) of specifieke opamps, schottky diodes, CRD's, 0,1% weerstanden etc etc.

Ik kan ze zelf wel krijgen bij Farnell, maar dat is ondoenlijk voor een paar dingen voor een paar euro.

Negatief wil ik het nu ook absoluut weer niet noemen overigens!
Het ging me meer om de uitspraak dat hij "moeilijk te vinden componenten" heeft.
vigier
Berichten: 677
Lid geworden op: zo 12 sep 2004, 14:07
Locatie: Het reservaat

Re: Leveranciers

Bericht door vigier »

b_force schreef:
Het ging me meer om de uitspraak dat hij "moeilijk te vinden componenten" heeft.
En ik zei alleen dat hij het een uitdaging vindt die voor je te vinden, niet dat hij het op voorraad heeft.
Maar goed, hiervoor was dit topic niet bedoeld :)
Plaats reactie

Terug naar “Overige Audio-elektronica”