http://youtu.be/7pj2wJXiG8o
Ik weet niet wat ik er van moet denken, zag dit filmpje op http://www.monoandstereo.com staan.
Vakmanschap of het betere braad werk?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Vakmanschap of het betere braad werk?
Hoi,
Ik ben blij dat ik geen component ben dat op deze manier gesoldeerd gaat worden... Het is echt braad werk dat misschien wel werkt bij het solderen van bekabeling maar zeker niet bij kwetsbare componenten.
Ik ben blij dat ik geen component ben dat op deze manier gesoldeerd gaat worden... Het is echt braad werk dat misschien wel werkt bij het solderen van bekabeling maar zeker niet bij kwetsbare componenten.
