Vakmanschap of het betere braad werk?

Voor de elektronicahobbyist, solderen, etsen, etc.
Over de technieken dus, niet over de tools zelf.

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
hsmeets
Berichten: 2818
Lid geworden op: zo 01 mei 2011, 22:18

Vakmanschap of het betere braad werk?

Bericht door hsmeets »

http://youtu.be/7pj2wJXiG8o

Ik weet niet wat ik er van moet denken, zag dit filmpje op http://www.monoandstereo.com staan.
Gebruikersavatar
Rogers
Berichten: 192
Lid geworden op: za 30 jun 2012, 14:43

Re: Vakmanschap of het betere braad werk?

Bericht door Rogers »

Hoi,

Ik ben blij dat ik geen component ben dat op deze manier gesoldeerd gaat worden... Het is echt braad werk dat misschien wel werkt bij het solderen van bekabeling maar zeker niet bij kwetsbare componenten.
Plaats reactie