HJ kennende zal dat niet het geval zijn, maar wel leuk dat je dan verbaast bent, over een relatief zo een simpele constructie.
[Vintage project #3] OOOB
Moderator: Beheerdersteam
Re: [Vintage project #3] OOOB
Hoe bedoel je, de jury alvast te masseren en imponeren. 
HJ kennende zal dat niet het geval zijn, maar wel leuk dat je dan verbaast bent, over een relatief zo een simpele constructie.
HJ kennende zal dat niet het geval zijn, maar wel leuk dat je dan verbaast bent, over een relatief zo een simpele constructie.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: [Vintage project #3] OOOB
de simpele constructie draagt bij aan de verbazing natuurlijk... van een 3weg met Scanspeak verwacht je eerder dat t goed zal klinken...hannesie schreef:.... dat je dan verbaast bent, over een relatief zo een simpele constructie.![]()
Re: [Vintage project #3] OOOB
Ik herken dat wel. Ik heb ook een setje van die Philipsen. Ik heb ze alleen nog maar op een plankje gehoord maar sindsdien vind ik mijn CSS breedbanders maar tam.
- Olaf Analogue
- ZBA-megadonateur
- Berichten: 4778
- Lid geworden op: za 12 feb 2005, 18:41
Re: [Vintage project #3] OOOB
Henkjan schreef:de simpele constructie draagt bij aan de verbazing natuurlijk... van een 3weg met Scanspeak verwacht je eerder dat t goed zal klinken...hannesie schreef:.... dat je dan verbaast bent, over een relatief zo een simpele constructie.![]()
Omdat ik dit hele traject reeds doorlopen heb verwacht ik nu juist eerder van oude Philips zooi een mooi geluid (mist goed gefilterd met mooie componenten). het Scan Speak spul wat ik tot nu toe heb mogen luisteren kon mij niet bekoren, ik durf de scan speaks met gemak naast mijn lompe drieweg luidsprekers te plaatsen, wetend dat ik me beslist niet hoef te schamen over de weergave van de lompe drieweg systemen,.
Re: [Vintage project #3] OOOB
Chips
Ik moet maar eens gaan bedenken wat ik met mijn Philipsen ga doen.
OB is, zonder woofers of een extra setje AD 12100, geen optie. Misschien een TL? Of een hoorn als de Bastanis Matterhorn??
Ik kwam op het interweb ook de Philips Monitor 12 tegen maar die lijkt mij wel wat laag.
sorry voor de topic vervuiling
Ik moet maar eens gaan bedenken wat ik met mijn Philipsen ga doen.
OB is, zonder woofers of een extra setje AD 12100, geen optie. Misschien een TL? Of een hoorn als de Bastanis Matterhorn??
Ik kwam op het interweb ook de Philips Monitor 12 tegen maar die lijkt mij wel wat laag.
sorry voor de topic vervuiling
- Bijlagen
-
- Philips monitor 12
- image.jpeg (5.05 KiB) 784 keer bekeken
Re: [Vintage project #3] OOOB
Henkjan schreef:of een BIB
Als ik de bankjes uit de kamer gooi passen die net ja.
