hallo iedereen.
Ik ben in het bezit van een fender mustang 4x12 kabinet alleen heb ik een probleem met de aansluiting naar de versterker.
als ik de jack er helemaal in stop klinkt het geluid dof maar als ik de jack er iets uithaal wordt het geluid harder en minder dof. Wat kan ik hier aan doen?
probleem met jack in mijn cabinet
Moderator: Beheerdersteam
Re: probleem met jack in mijn cabinet
Heb je al geprobeerd om het chassis deel te reinigen met contactspray?
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: probleem met jack in mijn cabinet
Zo'n jack chassisdeel is een toonbeeld van eenvoud. Vaak nog gewoon open ook.
Even demonteren en kijken wat er gebeurt als je de plug er in steekt (sluiting, of bijna sluiting, slecht contact).
Als het een gesloten exemplaar is, soldering nakijken en anders vervangen.
Als het een gesloten exemplaar is, soldering nakijken en anders vervangen.
