Nu krijg ik eerst een schermpje waar ik aan kan geven de Resolutie afijn deze
Zie de screenshot
Als ik kies overslaan gaat dit scherm weg en er wordt niks gedownload
Probeerde dat nog een keer ook Joe Bonamassa zefde gedoe
Ik durf niet te kiezen voor die gratis Premium proefversie dan ben ik na een maand de Sjaak voor 15€ per maand
Is dit een stom iets wat ik fout doe of gewoon de voorwaarden accepteren en betalen
Of na 28 dagen opzeggen
Dat opzeggen zal vast niet zo eenvoudig zijn als dit accepteren
Pas dan kan ik het filmpje downloaden
