project Garfield
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
project Garfield
Zo, ook maar eens een topic voor mn wedstrijd speaker 2020 starten.
De naam: de speaker wordt een slanke zuil, dus alleen geschikt voor mensen zonder huisdieren of ze moeten zo lui zijn als Garfield...
De naam: de speaker wordt een slanke zuil, dus alleen geschikt voor mensen zonder huisdieren of ze moeten zo lui zijn als Garfield...
-
wouter
- Ook commercieel actief
Re: project Garfield
zie ik daar een ML-TL? en gelet op het schuine kast dan een 3-weg (coax?) of zelfs F.A.S.T.? Leuk, 2-weg in deze opzet zou slankere LBVS worden, maar dit wordt echt anders... heel benieuwd!
Mooi hoor, kleine gok, SB16 coax op mid en hoog, SB16 woofers in het laag?
- pappaleo
- Contacteer:
Is dat een gok zonder voorkennis?Shadow schreef:Mooi hoor, kleine gok, SB16 coax op mid en hoog, SB16 woofers in het laag?
SB16 coax heeft een "vierkante"korf. Bovendien zou ik het afraden, de tweet in de SB16coax kan niet meekomen.
Juppappaleo schreef:Is dat een gok zonder voorkennis?Shadow schreef:Mooi hoor, kleine gok, SB16 coax op mid en hoog, SB16 woofers in het laag?
Dan zal het wel Dayton worden oid, mooie keuze wel denk ikJohn P schreef:SB16 coax heeft een "vierkante"korf. Bovendien zou ik het afraden, de tweet in de SB16coax kan niet meekomen.
- pappaleo
- Contacteer:
Zoiets?John P schreef:SB16 coax heeft een "vierkante"korf.
Best lastig op een luisterdag, als je je tweets thuis moet laten.John P schreef:Bovendien zou ik het afraden, de tweet in de SB16coax kan niet meekomen.
Het wordt niet altijd op prijs gesteld als je zelf de hoge tonen voor je rekening neemt, tenminste bij mijn zangkwaliteiten.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
Shadow schreef:Mooi hoor, kleine gok, SB16 coax op mid en hoog, SB16 woofers in het laag?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
de tweet komt gewoon mee hoorJohn P schreef:SB16 coax heeft een "vierkante"korf. Bovendien zou ik het afraden, de tweet in de SB16coax kan niet meekomen.
de vierkante korf tekent wat lastig, en daarnaast gaat die vervangen worden door de ronde korf, dus 2
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ja, daar past een hele grote taart van Sander in.pappaleo schreef:Hé, dat is een grotere koelkast
- pappaleo
- Contacteer:
Je denkt verkeerd. Als je iets in de koelkast wil leggen, dan zal je dat gewoon eerst moeten ontvangen. Of dat een slagroomtaart is of een mokkataart maakt niet uit. Als je een plankje van 30x60cm wil maken moet je toch ook eerst naar de Gamma
-
ds23man
- Ook commercieel actief
pappaleo schreef:Je denkt verkeerd. Als je iets in de koelkast wil leggen, dan zal je dat gewoon eerst moeten ontvangen. Of dat een slagroomtaart is of een mokkataart maakt niet uit. Als je een plankje van 30x60cm wil maken moet je toch ook eerst naar de Gamma
-
wouter
- Ook commercieel actief
Henkjan schreef:de vierkante korf tekent wat lastig, en daarnaast gaat die vervangen worden door de ronde korf, dus 2smoezenredenen om m rond te tekenen
Zoals omnes audio hun cx3.0 korf heeft vervangen, en de bb3AL ronde korf van de veravox 3 breedbander, of ga je zelf iets fabrieken?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
SB gaat ze vervangen. Ik heb nog wel de oude tv korf liggen. Freeskees heeft een mooi freessjabloon ervoor gemaakt. De nw ronde korf versies zijn verder identiek gelukkig.
- pappaleo
- Contacteer:
Kees ?Henkjan schreef:SB gaat ze vervangen. Ik heb nog wel de oude tv korf liggen. Freeskees heeft een mooi freessjabloon ervoor gemaakt. De nw ronde korf versies zijn verder identiek gelukkig.
En ik maar geloven dat je zelf aan het knutselen geweest was.
Oude tv gesloopt oid.
Nee hoor, ben je mal !
- OWC
- Ook commercieel actief
- Contacteer:
Geen ML-TL met een tussenschot?
Dat helpt nmlk wel aanzienlijk tegen die staande golfjes
Dat helpt nmlk wel aanzienlijk tegen die staande golfjes