TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Moderator: Beheerdersteam

Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door SSassen »

Nee, nee, puntjes op de spreekwoordelijke i zetten kost altijd veel tijd, ik kan natuurlijk niet met een halfbakken ontwerp op de luisterdag verschijnen toch? ...
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door pappaleo »

Henkjan schreef:
SSassen schreef:
...., nu vlot slapen en morgen gelijk daarmee aan de slag ... :mrgreen:
En, al klaar?
Vandaag om 0:26 AM schreef hij "morgen"

Nog even geduld dus :mrgreen:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door pappaleo »

SSassen schreef:
Nee, nee, puntjes op de spreekwoordelijke i zetten kost altijd veel tijd, ik kan natuurlijk niet met een halfbakken ontwerp op de luisterdag verschijnen toch? ...
Dat kan heel goed hoor, niet gezien?
Je was toch ook in Hengelo tijdens de finale van de eerste wedstrijd?
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door Shadow »

pappaleo schreef:
SSassen schreef:
Nee, nee, puntjes op de spreekwoordelijke i zetten kost altijd veel tijd, ik kan natuurlijk niet met een halfbakken ontwerp op de luisterdag verschijnen toch? ...
Dat kan heel goed hoor, niet gezien?
Je was toch ook in Hengelo tijdens de finale van de eerste wedstrijd?
Dat was ook een legendarisch stukje ‘just in time’ :lol:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door SSassen »

Bah, baffle step correctie gooit m’n hele filter overhoop maar ben bang dat ik niet zonder wegkom ... :?
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door SSassen »

pappaleo schreef:
SSassen schreef:
Nee, nee, puntjes op de spreekwoordelijke i zetten kost altijd veel tijd, ik kan natuurlijk niet met een halfbakken ontwerp op de luisterdag verschijnen toch? ...
Dat kan heel goed hoor, niet gezien?
Je was toch ook in Hengelo tijdens de finale van de eerste wedstrijd?
Dat heb ik denk ik gemist? :sure: ...
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door Shadow »

SSassen schreef:

Dat heb ik denk ik gemist? :sure: ...
20160206_115804.jpg
20160206_115804.jpg (56.66 KiB) 738 keer bekeken
Pappaleo b.v. - voor al uw last minute soldeerwerk op locatie
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door Henkjan »

Er werd verwezen naar een halfbakken ontwerp, dat was dit niet. Ontwerp was zeer uitgebreid getest middels prototype en was helemaal gereed. Alleen de laatste stap in de uitvoering was vrij kort voor de wedstrijd; maar zelfs dat was gepland. Niets halfbakkens aan. Aan Leo zn soldeerwerk ook niet
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door Shadow »

Ik weet het HJ, ik heb ze zelf ook! :rock:
Gebruikersavatar
pappaleo
Berichten: 12406
Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door pappaleo »

Ik verwees eigenlijk meer naar een inzending die incompleet arriveerde na afloop van de beoordelingsluistersessie.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door SSassen »

pappaleo schreef:
Ik verwees eigenlijk meer naar een inzending die incompleet arriveerde na afloop van de beoordelingsluistersessie.
Een bekende leverancier van o.a. Morel drivers presteerde het eens om voor de Audio Special een set luidsprekers aan te leveren waarbij de tweeter omgepoold was met als resulaat een gigantische dip op het overnamepunt. Ik heb toen, als doorwinterde goedzak, maar even de soldeerbout ter hand genomen ... :sure:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door SSassen »

Gaandeweg beginnen zaken hier vorm te krijgen ... :yeah:

P.s. ik heb wel ernstige twijfels bij de wedstrijdnummers, zowel kwa opname kwaliteit als de muziekkeuze, maar goed, dat zal wel een kwestie van smaak wezen? Niet iedereen vind een witte boterham met boter en hagelslag lekker tenslotte?
filter.jpg
wouter
Ook commercieel actief
Berichten: 9198
Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
Locatie: Lelystad

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door wouter »

pappaleo schreef:
Ik verwees eigenlijk meer naar een inzending die incompleet arriveerde na afloop van de beoordelingsluistersessie.
Wees gerust, deze keer kwam de reality- check een stuk eerder dus die herhaling zal ik je besparen ;-)

Goed bezig Sander, die laagafstemming is lekker uitgekomen dunkt me.

Lage overgangsfrequentie, sterk punt in je ontwerp mooi uitbuiten, en terecht!
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door SSassen »

Mja, komt best aardig laag met pakweg 16-liter inhoud. En inderdaad maak ik handig gebruik van de lage inzetbaarheid van de tweeter. Initieel zat ik nog lager, maar een vervormingsmeting en CSD liet toen toch zien dat je ook overdrijven kunt ... :sure:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door SSassen »

Filters zijn inmiddels ook klaar, dus kunnen we de boel definitief in gaan bouwen ... :rock:
CC57A6E8-53C2-4F98-A34B-A0D7FA290373.jpeg
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door Shadow »

Mooie balans in de spullen =D>
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door SSassen »

En we zijn er bijna, luidspreker nummer twee nadert voltooing ... :goeie:
2083C2A1-D28F-4A52-83DC-E30DE3C5759E.jpeg
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door SSassen »

Shadow schreef:
Mooie balans in de spullen =D>
Mja, achter de componentkeuze zit een (pragmatische) filosofie, die zal ik eerdaags eens uit de doeken doen, want zoals bekend ben ik enigzins wars van boutique onderdelen.
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door SSassen »

Oh, voor de goede orde ook nog even een observatie voor wat betreft de westrijdnummers, ik neem mijn eerder gemaakte opmerking terug!

Walking on the Moon - Yuri Honing Trio, wat een meesterlijke track. Dance Macabre, ook dit went en ben ik inmiddels gaan waarderen, zeker na een keer op tien afspelen. Alleen ben ik bang dat ik niets op heb met Bonny Portmore - Loreena McKennit, vrouwen die zingen tegen ‘t schreeuwen aan is toch echt niet mijn ding.
Gebruikersavatar
Leeuwarden
Berichten: 12769
Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door Leeuwarden »

SSassen schreef:
vrouwen die zingen tegen ‘t schreeuwen aan is toch echt niet mijn ding.

Alanis Morissette
Janis Joplin
Beth Hart
Aretha Franklin
Melissa Etheridge
Nina Hagen
Luv
Gebruikersavatar
John P
Berichten: 4374
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door John P »

Mijn buurvrouw.
Dan maak je zo'n netjes filter en dan kunnen we het niet in het echt zien.
Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 20398
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door Shadow »

SSassen schreef:
Oh, voor de goede orde ook nog even een observatie voor wat betreft de westrijdnummers, ik neem mijn eerder gemaakte opmerking terug!

Walking on the Moon - Yuri Honing Trio, wat een meesterlijke track. Dance Macabre, ook dit went en ben ik inmiddels gaan waarderen, zeker na een keer op tien afspelen. Alleen ben ik bang dat ik niets op heb met Bonny Portmore - Loreena McKennit, vrouwen die zingen tegen ‘t schreeuwen aan is toch echt niet mijn ding.
Mja ik had liever Sarah McLachlan met 'Angel' gehoord, maar goed, 'Ponny Bortmore' ist geworden :lol:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door SSassen »

Morgen maar een set standaards knutselen, wamt dat verdienen deze luidsprekers wel, wordt nog een eindsprint voor zaterdag ben ik bang ... :rofl:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door Pjotr »

Weinig àhhh en òhhh foto's Sander. Paar blote magneten maar die zie je hier zoveel... :lol:

:foto:
Gebruikersavatar
SSassen
Berichten: 11528
Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:

Re: TwentyTwenty - high-end voor een budgetprijs

Bericht door SSassen »

Ik hou het spannend, als ik morgen opgeruimd heb maak ik weer wat foto’s! ... :sure:
Plaats reactie

Terug naar “Luidspreker Ontwerpwedstrijd”