Ben al langer aan het kijken voor even degelijk de-soldeer station. Gisteren kwam ik de Hakko 470 tegen. Na wikken en wegen heb ik de knoop doorgehakt en het gekocht. Het is voor mijn iets waar ik zonder budget een risico mee loop. Onderdelen zijn enorm duur als ze zelfs nog te krijgen zijn.
Mijn vraag is deze? Welk formaat nozzles Kan ik het beste kopen als ik er 2 wil kopen? Denk zelf aan 0,8 en 1. En wil ook die pomp membramen vernieuwen en eventueel extra kopen.
Aankoop inclusief verzending is 87,15. Ik wil maximaal 300 totaal uitgeven om 10-15 jaar vooruit te kunnen. Kan iemand advies geven wat op voorraad te nemen en wat aan preventief onderhoud te doen?
Leon
