Hallo iedereen,
!Let even op je oren, aan het einde gaat het volume erg omhoog! Link: https://drive.google.com/file/d/1x-hEH2 ... sp=sharing
Mijn buizen versterker vertoont wat kuren. Ik heb hem al bij de expert gebracht, maar die kon het niet oplossen... Geen expert dus wat mij betreft.
Hij heeft wel een standby switch erin gezet, was blijkbaar handig.
Ik heb een geluidsfragment in een Google docs gezet om even jullie kennis ten raad te plegen.
Wat is er aan de hand met mijn versterker?
!Let even op je oren, aan het einde gaat het volume erg omhoog!
Context:
Ik speel lekker op mn box, hoop opeens een "pop" die je wel eens hoort als je een oude versterker aanzet en hij begint weer te "rommelen of ruisen"onder voornamelijk de bas tonen.
!Let even op je oren, aan het einde gaat het volume erg omhoog!
Link: https://drive.google.com/file/d/1x-hEH2 ... sp=sharing
Bedankt en fijne middag
Mees
Marshall DSL 15C defect
Moderator: Beheerdersteam
Re: Marshall DSL 15C defect
Welkom, bij deze.
Dan heb je hem blijkbaar niet bij de juiste expert gebracht.
https://www.amps-unlimited.nl/
Je hebt je woonplaats niet ingevuld dus ik heb geen idee of dit bij je in de buurt is.
Dan heb je hem blijkbaar niet bij de juiste expert gebracht.
https://www.amps-unlimited.nl/
Je hebt je woonplaats niet ingevuld dus ik heb geen idee of dit bij je in de buurt is.
Re: Marshall DSL 15C defect
Ik woon in delft, dus den haag is om de hoek! Dankjewel, enig idee wat het kan zijn?ray5150 schreef: ↑ma 30 mei 2022, 12:04Welkom, bij deze.
Dan heb je hem blijkbaar niet bij de juiste expert gebracht.
https://www.amps-unlimited.nl/
Je hebt je woonplaats niet ingevuld dus ik heb geen idee of dit bij je in de buurt is.
Re: Marshall DSL 15C defect
Misschien wat laat, maar zou een slecht kontakt in een buisvoet kunnen zijn.
Anne
Anne
