Dat is het echt niet en het heeft een zeer stijle leer curve en meteen heel leerzaam.
Je kunt DSP, actief filter en met passieve componenten simuleren of een mix daarvan.
Is echt de moeite om jezelf daar in te verdiepen.
Zeker als het meten je dadelijk goed afgaat.
Rob
