Audi hulp?

voor alle audio die moet kunnen rijden

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Roeloftenhoff
Berichten: 2
Lid geworden op: za 28 sep 2024, 12:00

Audi hulp?

Bericht door Roeloftenhoff »

Hallo iedereen.
Ik zit met een uitdaging. Ik bezit een Audi a4 b8. Nu wil ik hier graag een subwoofer inbouwen. Deze heeft een af fabriek subwoofer. Kan ik deze draden aansluiten op de hight input van mijn versterker zodat ik mn jbl sub kan laten draaien? Of moet er dan wel een high low filter tussen?
Gr Roelof
Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 33819
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs
Contacteer:

Re: Audi hulp?

Bericht door Henkjan »

Hoi Roelof, welkom hier

mijn eerste reactie is: lijkt me logisch zo, en zou hopen dat dan er ook gefilterd is door het Audi systeem. maar zeker weten doe ik dat niet
Gebruikersavatar
hardbats
Berichten: 2416
Lid geworden op: wo 01 mei 2019, 13:35

Re: Audi hulp?

Bericht door hardbats »

Als je de kabels van de sub aansluit op de high input van de versterker moet het goed komen. Veel vermogen gaat er ook niet naar die subwoofer uit het fabrieks systeem, neem aan dat je b&o er in hebt?
Roeloftenhoff
Berichten: 2
Lid geworden op: za 28 sep 2024, 12:00

Re: Audi hulp?

Bericht door Roeloftenhoff »

Dank!
Dit idee kreeg ik ook al, maar ik las ergens iets over die high low filter wat mij deed twijfelen.
Nee helaas geen b&o. Standaard systeem, wel de uitgebreide met sub en center speaker
Plaats reactie