Van 15 naar 25mm2 voedingskabel geeft niet opeens meer vermogen naar de versterker...misschien heeft de 15mm2 niet helemaal lekker afgemonteerd gezeten o.i.d.waardoor er wat hogere spanningsval optreedt bij vermogensvraag.
Ik ben van 15mm² CCA naar 20mm² OFC gegaan. Of de versterker meer vermogen levert weet ik niet maar ik heb wel het idee dat het iets beter klinkt. En if dat nou ook echt zo is of alleen maar tussen mn oren zit is eigenlijk niet zo belangrijk