Hallo ik ben Ed
Ik bouw Stirling en vacuüm machines en heb een WMD 20 v CNC freesbank en nu heb ik een probleem met deze machine de hoofd motor is er mee gestopt mechanisch kan ik veel en mijn ervaring met electronica is niet goed, nu kan ik met mijn freesmachine niet meer verder en ben op zoek naar iemand die mij kan helpen om hem weer te repareren zodat ik deze weer kan gebruiken. Ik woon in Alkmaar. Is er misschien iemand die hier verstand van heeft om mij te helpen. Groetjes Ed
CNC probleem
Moderator: Beheerdersteam
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: CNC probleem
hoi Ed, welkom hier
kan je wat meer details geven over die motor, met alleen maar "is er mee gestopt" kan je op afstand niet zo veel
kan je wat meer details geven over die motor, met alleen maar "is er mee gestopt" kan je op afstand niet zo veel
-
Rien Kleinjan
- Berichten: 124
- Lid geworden op: do 11 sep 2008, 20:14
Re: CNC probleem
Ik denk dat je beter naar cnczone.nl kunt gaan. Daar heb je meer kans op hulp.
