Hallo,
IK heb een bestaande actieve pa vloermonitor 2 weg hoog/laag ,waar de ingebouwde plaatversterker stuk van is.
Nu zoek ik hiervoor een gelijkaardig versterker voor te bouwen ,of zo niet een kant en klaar .
Waar vindt ik dit ?
Dank voor jullie reacties
Plaat versterker
Moderator: Beheerdersteam
Re: Plaat versterker
Iderdaat,maar wou ik wou er graag 1 met bt.
Of deze actieve monitor ombouwen naar een passieve moni ,MAAR welke filter moet ik dan nemen ?
Of deze actieve monitor ombouwen naar een passieve moni ,MAAR welke filter moet ik dan nemen ?
-
Driekwartgeleider
- Berichten: 67
- Lid geworden op: zo 18 aug 2024, 2:14
Re: Plaat versterker
Foto twee beschouwend woont er een spin in de box. Die spin is vast blij dat het ding stuk is, dus lekker zo laten.
