een kleine monitor met tbc.
Moderator: Beheerdersteam
- sander1238
- Berichten: 1762
- Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
- Locatie: wanroij
-
wouter
- Ook commercieel actief
- Berichten: 9198
- Lid geworden op: vr 10 aug 2007, 16:39
- Locatie: Lelystad
Re: een kleine monitor met tbc.
dre schreef:Dus nu op naar de TB-speaker voor de ontwerpwedstrijd.
Enne,
Re: een kleine monitor met tbc.
Leuk, maar ik vind het altijd jammer als de laatste foto's van een topic op pagina 2 staan...(en we dus al 4 pagina's gezwam over caps hebben)
Re: een kleine monitor met tbc.
De plaatjes zijn mislukt.......
IK heb nog wel wat,maar da's niet echt de moeite waard.
IK heb nog wel wat,maar da's niet echt de moeite waard.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: een kleine monitor met tbc.
Je kunt natuurlijk ook gewoon nieuwe foto's maken. Of ligt je camera bij je schoonmoeder? 
Re: een kleine monitor met tbc.
Nee,die kan geen kinderen krijgen.....
Ik had wat plaatjes geschoten van de filters......
Ik had wat plaatjes geschoten van de filters......
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: een kleine monitor met tbc.
Vandaar je "pols" probleem....dre schreef:Nee,die kan geen kinderen krijgen.....![]()
Re: een kleine monitor met tbc.
Wel hele mooie kasten, die komen van JEG vandaan toch?
Groetjes Walter
Groetjes Walter
Re: een kleine monitor met tbc.
Dan kunnen we verder alles wel thuis laten. Ze speelden in Beetsterzwaag al een paar grote jongens weg.sander1238 schreef:gaan ze mee naar Groesbeek?
Was toen voor mij wel de verassing van de dag.
Re: een kleine monitor met tbc.
Toch de 2.2uF mundorf evo oil er uit gehaald en vervangen door 2x1.2uF MKC.
Het duffe is nu toch verdwenen en ze klinken weer net als in Beetsterzwaag.
Nu nog even beter worden en dan kunnen ze zaterdag mee.
Het duffe is nu toch verdwenen en ze klinken weer net als in Beetsterzwaag.
Nu nog even beter worden en dan kunnen ze zaterdag mee.
- MechanicalAnimal
- Berichten: 3257
- Lid geworden op: za 22 mar 2008, 11:31
- Locatie: Apeldoorn
