De onderste laag, op voet nivo, zal ik maar zeggen, zou logisch zijn om daar 1 geheel van te maken.
Tenminste, voor mij zou dat logisch zijn.
In die opening komt in stofzuiger te wonen, althans dat is het idee.
Pjotr schreef:
Laat ie nou meer eerst een hard gaan batsen er op. Dan ziet en voelt ie vanzelf wat er allemaal beter had gekund...
Er zullen vast nog wel wat kinderziektes in zitten
Zo lang het maar geen houtworm is en je alle vloer planken gordingen met regenpak aan met een planten sproeier met zo,n anti hout worm moet inspuiten Met dat in je achterhoofd Dan valt het altijd mee
De werkbank van het jaar prijs Hij is lager maar neem die tip om de bankschroef wat meer naar de (rechter) hoek te zetten ter harte. Niet helemaal op de hoek, zodat je nog wat gereedschap er naast neer kunt leggen. Of kom je dan tegen het dak met je dak
Laatst gewijzigd door Pjotr op ma 22 feb 2021, 21:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Met de komst van de Heuer Front 150 toch wel even na gedacht en een aanpassing gedaan aan de werkbank.
Nu is het net een "zoek de verschillen"
20210222_210653.jpg
Heuer 150 Tjee Dat is een zware jonge
Waar je misschien niet zoveel hoeft te betalen als een jaar of 5 geleden , ze zijn een stuk goedkoper geworden
Maar niet lichter
De werkbank van het jaar prijs Hij is lager maar neem die tip om de bankschroef wat meer naar de (rechter) hoek te zetten ter harte. Niet helemaal op de hoek, zodat je nog wat gereedschap er naast neer kunt leggen. Of kom je dan tegen het dak met je dak
Hij heeft op zolder gezet Dat scheelt aanzienlijk Peter
De werkbank van het jaar prijs Hij is lager maar neem die tip om de bankschroef wat meer naar de (rechter) hoek te zetten ter harte. Niet helemaal op de hoek, zodat je nog wat gereedschap er naast neer kunt leggen. Of kom je dan tegen het dak met je dak
Goed gezien, heb de poten 10cm ingekort. De bankschroef zag bijna onder mijn oksels
Ik heb nog wat aan het kijken waar hij komt. Verder rechts is wel het meest handig maar dan valt er rechts van de bankschroef weinig in te spannen.
De werkbank is dieper dan de schuine kant van het dak dus ik kan daar wel gewoon bij staan.
OpaBert schreef:
hardbats schreef:
Met de komst van de Heuer Front 150 toch wel even na gedacht en een aanpassing gedaan aan de werkbank.
Nu is het net een "zoek de verschillen"
20210222_210653.jpg
Heuer 150 Tjee Dat is een zware jonge
Waar je misschien niet zoveel hoeft te betalen als een jaar of 5 geleden , ze zijn een stuk goedkoper geworden
Maar niet lichter
Ik heb al hout liggen voor een gereedschaps wand. Heb hem alleen nog niet gemaakt omdat er nog wat dingen onzeker waren over plaatsing etc.
Dus een gereedschaps wand komt er zeker nog
Als de gereedschaps wand straks hangt is het rechter vak waar nu al mn gereedschap staat ook weer leeg. Dus ik heb overal nog de mogelijkheid om lades te maken.
En zn metalen rek vind ik niet fantastisch voor gereedschap, Dan maak ik het liever zelf.
Je hebt gewoon 2 soorten klussers: Lui die van opgeruimd, overzicht en spick & span houden. Die kunnen meestal niet zoeken en hebben zo'n wand. En je hebt lui die wel goed kunnen zoeken. Die kiepen alles gewoon in een paar laden en Ikea/Curver bakken
Je hebt gewoon 2 soorten klussers: Lui die van opgeruimd, overzicht en spick & span houden. Die kunnen meestal niet zoeken en hebben zo'n wand. En je hebt lui die wel goed kunnen zoeken. Die kiepen alles gewoon in een paar laden en Ikea/Curver bakken
Je hebt gewoon 2 soorten klussers: Lui die van opgeruimd, overzicht en spick & span houden. Die kunnen meestal niet zoeken en hebben zo'n wand. En je hebt lui die wel goed kunnen zoeken. Die kiepen alles gewoon in een paar laden en Ikea/Curver bakken