Ik heb het eerst geprobeerd zoals Peter zij maar dat werkte niet.
Klopt wel wat George aangeeft. Maar je moet hem als computer in je netwerk kunnen zien zoals in de screenshot. Van daaruit kun je gewoon de schijf lezen en schrijven.
Wat de DAC betreft die moet ik nog kopen. Weet nog niet welke, maar wil daar max 350 voor uitgeven.
Ideeën hoor ik graag. Hoeft niet perse een gebalanceerde uitgang te hebben.(heb ik niet op de versterkers).
Zag o.a. de Topping D30 pro( wel gebalanceerde uitgang) SMSL DO100 PRO geen idee hoe goed die is.
Wat de DAC betreft die moet ik nog kopen. Weet nog niet welke, maar wil daar max 350 voor uitgeven.
Ideeën hoor ik graag. Hoeft niet perse een gebalanceerde uitgang te hebben.(heb ik niet op de versterkers).
Zag o.a. de Topping D30 pro( wel gebalanceerde uitgang) SMSL DO100 PRO geen idee hoe goed die is.
Wat de DAC betreft die moet ik nog kopen. Weet nog niet welke, maar wil daar max 350 voor uitgeven.
Ideeën hoor ik graag. Hoeft niet perse een gebalanceerde uitgang te hebben.(heb ik niet op de versterkers).
Zag o.a. de Topping D30 pro( wel gebalanceerde uitgang) SMSL DO100 PRO geen idee hoe goed die is.
Die heb ik al een tijdje. Is een fijn neutraal klinkend ding voor dat budget. Niet warm, niet kil, gewoon neutraal. En de laatste maanden geniet er van met DSD. Klinkt ook erg fijn. Heeft beide uit, zowel Cinch als gebalanceerd. De Topping E30II is voor zijn prijs ook fraai, klinkt wat romantischer om het zo maar te benoemen.
Laatst gewijzigd door Pjotr op zo 06 okt 2024, 22:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Nee de D30. Weet je alles in die klasse klinkt gewoon goed. 'Tis ook een smaakkwestie naar wat er in het doosje zit. Ik heb het niet zo op de ESS da converters, mij te analytisch. Mijn smaak is meer de AKM, BB en Crystal da converters.
LMS is dermate ingeburgerd, dat er voor nagenoeg elk apparaat meerdere keuzes voorhanden zijn om het te bedienen. Zelfs automatiseringssystemen integreren het automatisch. Squeezer gebruik ik ook wel het meest, maar in principe voldoen ze allemaal. Lekker zelf proberen dus.
Bedankt voor de input, ik heb me een android 10" schermpje besteld waar ik straks de muziek vanaf wil aansturen. Ben benieuwd hoe dat gaat.
Nu het computertje verder vullen met muziek. Ik ben inmiddels bij de i (260CD's) dus heb nog wel even te gaan voor alles er op staat.
Ja, lekker bezig dus, het tablet wat je tijdens de luisterdag hebt vast gehouden was overigens voorzien van de betaalde variant van Opensqueeze.
Die is exact het zelfde als Opensqueeze maar die was toen nog niet beschikbaar.
Daar staat dus https://orangebikelabs.com/products/orangesqueeze/ op.
Hoe staat het in de windows verkenner?
Mogelijk hebben niet alle nummers de zelfde tag mee gekregen en zie je ze als verschillende albums
Met mp3tag kan je dat wel fixen. https://www.mp3tag.de/en/
Kijk dan gelijk even of elke CD een eigen volgnummer heeft achter DISCNUMBER (of DISC), en of DISCTOTAL overeenkomt met het totale aantal CD's in het album. Als alle tracks "DISCTOTAL: 1" bevatten, behandelt LMS de CD's ook als afzonderlijke albums.
ik heb de tablet binnen en daar kan ik met Orange Squeeze het goed voor elkaar krijgen en ziet het er overzichtelijk uit nu, Bedankt zover. Dinsdag komt de DAC binnen en kan ik de hele handel aansluiten. Heb nu ong. 550 CD's er op gezet onder artiest blijft het overzichtelijk. Ongelofelijk dat je voor 81 euri een goed werkende 10" tablet kan kopen.
Welke tablet is dat? Ik zoek ook nog zoiets er bij als ab. Is dat een beetje te doen qua snelheid en geheugen? Bij Amazon staat best veel voor onder de 100 eu
https://www.amazon.nl/dp/B0D6B6WP75?ref ... _dt_1&th=1
Zeker, komt goed uit de recensies, en is verrassend snel, ik zou er wel een hoes bij bestellen, is erg glad in de hand, ik heb de uni hoes gisteren nabesteld(staat onderaan de pagina). De krant is er ook goed op te lezen.