Dat zeg je nou wel, maar er heeft in de Elektuur wel eens een schema gestaan voor een zelfbouw LC meter.wouter schreef:Leuk hoe TS altijd weer het gesprek op gang brengt![]()
Geen reactie meer van gezien... Is wellicht zelf nu een multimeter aan het bouwen
Ik moet die nog ergens op de pc hebben staan.
