Eerlijk gezegd heb ik liever een monitor.
Wallo...........
Moderator: Beheerdersteam
Je bent al lang vrijgesproken van plagiaat, maar nog even dit uit de HH over de ScaMoWalt schreef:Ik heb inmiddels een volledig andere tweeter toegepast Wouter...! Kastafmetingen en positie van de reflex poort zijn ook anders.
Groetjes Walter
Das Tieftonfilter ist wie in 90 Prozent aller ahnlich konzipierten Zweiweglautsprecher dimensioniert: 2,2mH und zehn microfahrad - diese Werte kann man praktisch blind wahlen
Eerst nog even wat simuleren.Walt schreef:Zo snel mogelijk het hout zagen Dre, dan kun je niet meer veranderen!
http://leonardaudio.co.uk/dre schreef:De TL optie wordt nu serieus overwogen.
Die heb ik hier nog nooit gehad.
Is daar nog een leuk programma voor beschikbaar?