nxs77 schreef:Waar vind ik die picoreplayert?
Mischien is het handig om een sticky topic te hebben met daarin links naar pi software met erbij info als geschikt voor pi1 en of pi2 enzo?
Waarom werken sommige sd kaarten niet op een pi?
Moderator: Beheerdersteam
