SQ kist maken.
Moderator: Beheerdersteam
Re: SQ kist maken.
Zal een liter of 30 niet wat beter spelen? Met dezelfde poort. Dan zit je zo rond de 30hz afstemming
- Bertje
- Ook commercieel actief
- Berichten: 1311
- Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
- Locatie: Lunteren
- Contacteer:
Re: SQ kist maken.
Als je alleen naar freq. karakteristiek kijkt wel, maar in de kleinere kist is Gd net wat mooier en belastbaarheid (conusuitslag) wat gunstiger. Diep gaat genoeg gaat het toch wel, vandaar dat ik zo'n klein volume kies.
