http://www.toolnation.nl/festool-freess ... r=sjabloon
is ook erg fijn
met de cirkelzaag in elk geval weldre schreef:Maar of je die geleiderail vaak gebruikt......
Moderator: Beheerdersteam
met de cirkelzaag in elk geval weldre schreef:Maar of je die geleiderail vaak gebruikt......
Dit kan ik beamen, ik heb er wel eens mee gewerkt.Henkjan schreef:
En zitten er 200 schroeven teveel inAatV schreef:Weet je zeker dat die Triton Brits is?
Normaal stop je er bij Britse machines een lekbak onder tegen de lekkende olie.![]()
groet,
Aat
Dat is meer een onderfreesPjotr schreef:Zelf zou ik voor een machine gaan die je ook onder de tafel kunt schroeven en als tafelfrees ook makkelijk te gebruiken en in te stellen is.