Hallo Mannen. Het is idd een drama met die steaming diensten. Heb hier Spotify, Deezer en Tidal en alleen de eerste werkt zoals wij dat zouden willen.
Muscicast opent Spotiefies eigen app en daar kan je de Kamer zien die je gemaakt heb in Musiccast. Hopla, streamen maar!
Tidal maar ook Deezer streamen alleen direct vanuit de Musiccast app. Hun eigen apps zien de streamer/dac niet en ook de kamer niet die je gemaakt hebt met Musiccast. Gevolg? Je moet het doen met de Musiccast en daar schuilen een paar grote nadelen aan vast:
1. Niet kunnen spoelen binnen songs
2. Summiere info, eigenlijk niets, behalve de arties/song/album naam.
3. Minder/geen verzamelde info over welke muziek voor jou interessant kan zijn, je moet al je muziek vinden vanuit saaie tekst menu's.
Waarom dit zo is snap ik niet en wil ik eigenlijk ook niet snappen. Het is gewoonweg zeer gebruikersonvriendelijk en mag hopen dat deze streamingdiensten en de streamer/dac fabrikanten zich achter te oren gaan krabben. Dit is gewoon belachelijk!
ps: ben ook een poosje aan het stoeien geweest om Musiccast aan de praat te krijgen. Mijn oplossing? Reset je thuisnetwerk! Stroom van de router af en als die klaar is, werkte het ineens wel hier