Doet alles perfect , ook met Tidal .
Misschien toch een defect in het andere bordje gezeten .
Vanavond het digione bordje er op gemonteerd.
Klinkt lekker
Moderator: Beheerdersteam
Dat zie ik ook soms staan maar meestal niet lijkt een beetje willekeur .
Inderdaad, als je daar nog een dac bij optelt, zit je ook op een aardig bedrag.