Hitachi tv radio luisteren
Moderator: Beheerdersteam
Re: Hitachi tv radio luisteren
Had ik ook naar gekeken, volgens mij is deze gecertificeerd...
Re: Hitachi tv radio luisteren
Vreemde vraag misschien, maar zonder de CI module werkt het ook niet? (Radio 1 zou zonder kaart ook beschikbaar moeten zijn?)
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Hitachi tv radio luisteren
Niet geprobeerd, is ook niet in me opgekomen dat R1 ook 'vrij' is, net als Ned1. Zou me verbazen hoor, als zonder kaart R1 wel te bereiken is in kanaalnummer.
Inmiddels de moed al opgegeven, ook van Hitachi niks gehoord. M'n pa was al naar de Makro geweest om een DAB radio uit de folder te kopen, maar die was al uitverkocht. Gaat niet zo goed bij de Makro geloof ik, zijn sinds de cyberaanval begin dec '22 nog steeds niet in staat om voorraad te checken, kijken of het ding in een andere vestiging er nog wel is, etc.
Maar wil je tip nog wel proberen natuurlijk, volgende keer als ik er ben ga ik dat doen, tnx.
Inmiddels de moed al opgegeven, ook van Hitachi niks gehoord. M'n pa was al naar de Makro geweest om een DAB radio uit de folder te kopen, maar die was al uitverkocht. Gaat niet zo goed bij de Makro geloof ik, zijn sinds de cyberaanval begin dec '22 nog steeds niet in staat om voorraad te checken, kijken of het ding in een andere vestiging er nog wel is, etc.
Maar wil je tip nog wel proberen natuurlijk, volgende keer als ik er ben ga ik dat doen, tnx.
