Mini schroefmachine/ elektrische schroevendraaier
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
Re: Mini schroefmachine/ elektrische schroevendraaier
Als je zo’n klein schroefmachientje nodig hebt, zijn je speakers gewoon niet groot genoeg! 
- Leeuwarden
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ik heb zelf een aantal lange bithouders:
https://www.hbm-machines.com/nl/p/hbm-3 ... gKAxvD_BwE
Als 15cm tekort is dan zet ik er twee in serie.
Precies!ds23man schreef: ↑di 27 jun 2023, 11:56Ik heb zelf een aantal lange bithouders:
Werkt perfect.
-
ds23man
- Ook commercieel actief
Ja, maar ik ben meestal 2 uur aan het zoeken waar die dingen gebleven zijn.....
Daar heeft HBM ook een oplossing voor: https://www.hbm-machines.com/nl/c/gereedschapskasten Dat is even een investering maar betaalt zich dubbel en dwars terug! Zijn soms in de aanbieding en dan kan het veel schelen.
Maar, dan vraagt Gerhard zich weer af waar hij zijn gereedschapswagen heeft neergezet... 
Daar is hij dan, erg schattig. Je vraagt je af hoe ze het doen voor 2 tientjes... Vanavond maar mee aan de slag.
Die Chinese kinderen zijn veel handiger dan de onze 
Heb iets dergelijks al jaren, de haakse kop ligt nu dus op een plekje waar ik nu niet bij kan.

Ik wist niet eens dat het IXO heet.
Ik wist niet eens dat het IXO heet.
De parkside werkt prima, het offset stuk was nodig om recht boven de schroef uit te komen, schroeft gewoon goed.
Neh gaat niet werken hier, probleem is namelijk dat je het dan ook weer terug moet leggen en niet elke keer op een andere plek die op dat moment net even makkelijker is. of eigenlijk gewoon de zooi weer opruimen na gebruik. Ben ik erg slecht in, is geenkast tegen op gewassen.Pjotr schreef: ↑di 27 jun 2023, 17:59Daar heeft HBM ook een oplossing voor: https://www.hbm-machines.com/nl/c/gereedschapskasten Dat is even een investering maar betaalt zich dubbel en dwars terug! Zijn soms in de aanbieding en dan kan het veel schelen.
Daar kan die kast niks aan doen, dat heet jezelf discipline opleggen. gaat bij mij de laatste jaren steeds een beetje beter af.Kappa7 schreef: ↑wo 28 jun 2023, 22:56
Neh gaat niet werken hier, probleem is namelijk dat je het dan ook weer terug moet leggen en niet elke keer op een andere plek die op dat moment net even makkelijker is. of eigenlijk gewoon de zooi weer opruimen na gebruik. Ben ik erg slecht in, is geenkast tegen op gewassen.
Dan maak je niet genoeg zooiKappa7 schreef: ↑wo 28 jun 2023, 22:56Neh gaat niet werken hier, probleem is namelijk dat je het dan ook weer terug moet leggen en niet elke keer op een andere plek die op dat moment net even makkelijker is. of eigenlijk gewoon de zooi weer opruimen na gebruik. Ben ik erg slecht in, is geenkast tegen op gewassen.
Opruimen doe ik eigenlijk weer aan het begin van een nieuw project om dat dan de werkruimte nodig is.
Tot die tijd kan de boel best lang blijven liggen.
Tot die tijd kan de boel best lang blijven liggen.
Maar daar heeft Gerhard dan weer niks aan. Die is dan nog steeds zijn bitverlengers kwijt... 
Ik hoor/lees heel herkenbare dingen.
Soms gaat het dan wel fout, zoals vandaag, even opzij zetten maar niet goed, flikkert er een plankje met wat DAC opzetjes op de vloer, en in de split second denk je dat te kunnen redden niet dus en een dikke schrap op de arm.
Die huid is toch al niet te dik meer, door de Prednison, dus bloed op plekken waar je het niet op wilt hebben.
Soms gaat het dan wel fout, zoals vandaag, even opzij zetten maar niet goed, flikkert er een plankje met wat DAC opzetjes op de vloer, en in de split second denk je dat te kunnen redden niet dus en een dikke schrap op de arm.
Die huid is toch al niet te dik meer, door de Prednison, dus bloed op plekken waar je het niet op wilt hebben.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
zo, is binnen.
Formaat: bijna identiek. De Bosch ligt ietwat fijner in de hand. Lampje van de Lidl is wat feller, maar die van de Ixo gaat al aan voordattie gaat draaien.
Formaat: bijna identiek. De Bosch ligt ietwat fijner in de hand. Lampje van de Lidl is wat feller, maar die van de Ixo gaat al aan voordattie gaat draaien.