Morel Ovation 2

voor alle audio die moet kunnen rijden

Moderator: Beheerdersteam

BRuud
Berichten: 25
Lid geworden op: do 12 dec 2024, 12:44

Re: Morel Ovation 2

Bericht door BRuud »

Nee, ik bedoel echt 25mm² ;)
De speakers zijn wel van 1,5 naar 2,5 mm² gegaan.

Grt, Ruud
Gebruikersavatar
Marp
Beheerder / Sysadmin
Berichten: 8790
Lid geworden op: vr 11 mar 2005, 22:25
Locatie: Bergen op Zoom

Re: Morel Ovation 2

Bericht door Marp »

Bruudt!
O:)
Gebruikersavatar
Bertje
Ook commercieel actief
Berichten: 1311
Lid geworden op: zo 03 okt 2004, 23:05
Locatie: Lunteren
Contacteer:

Re: Morel Ovation 2

Bericht door Bertje »

Van 15 naar 25mm2 voedingskabel geeft niet opeens meer vermogen naar de versterker...misschien heeft de 15mm2 niet helemaal lekker afgemonteerd gezeten o.i.d.waardoor er wat hogere spanningsval optreedt bij vermogensvraag.
BRuud
Berichten: 25
Lid geworden op: do 12 dec 2024, 12:44

Re: Morel Ovation 2

Bericht door BRuud »

Ik ben van 15mm² CCA naar 20mm² OFC gegaan. Of de versterker meer vermogen levert weet ik niet maar ik heb wel het idee dat het iets beter klinkt. En if dat nou ook echt zo is of alleen maar tussen mn oren zit is eigenlijk niet zo belangrijk ;)

Grt, Ruud
Plaats reactie