instellen zaagdiepte cirkelzaag
Moderator: Beheerdersteam
- jantje-secuur
- Berichten: 943
- Lid geworden op: wo 20 jul 2005, 14:26
- Locatie: Haarlem
Als je je dan echt kwaad maakt met de frees: eerst frezen, het restje lomp doorzagen met een decoupeerzaag of iets dergelijks en dan met de kantenfrees afmaken. Of natuurlijk schuren.Arno schreef:2 X 18 is 36
Juist, en daarom:Wowly schreef:wat absoluut gevaarlijk is is om zo te gaan zagen dat je niet goed ziet waar het zaagblad is.

