Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Moderator: Beheerdersteam
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Zie net dat de soldeerbouten in de aanbieding zijn :
http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?act ... l&id=24164
http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?act ... l&id=24164
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
2 soldeerbouten voor de prijs van van een Weller WTCP stiftje 
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Met een soortgelijke inhoud?Bert61 schreef:2 soldeerbouten voor de prijs van van een Weller WTCP stiftje
Aad
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Yup, de asperges waren ook niet slecht. En, jij verstookt wel een paar boutjes per weekray5150 schreef:Zie net dat de soldeerbouten in de aanbieding zijn :
http://www.lidl.nl/nl/Offerdate.htm?act ... l&id=24164
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Derde handje €7,99 vandaag bij de Aldi. Ik heb al meer dan 10 jaar precies zo'n zelfde en nu dus eentje extra. Altijd handig met het solderen van connectors enzo. Is een degelijk en redelijk onverwoestbaar ding wat zijn geld dik waard is.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Voor dat geld wil ik ook wel een bankschroefje extra, goede tip
staat niet in de folder? Zit hier een aldi vlakbij, loop er wel even langs morgen.
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Er lagen er ook niet heel veel, een stuk of 6. Vooral met het solderen van kleine connectors heb je 2 van die dingen nodig: Eentje voor het connectortje en eentje om de kabel goed te positioneren. Je moet trouwens wel even zelf wat kogellagervet op de spindeltjes smeren, maar verder is het een degelijk ding.
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
"Tis idd een uitlopertje van een aanbieding van een paar weken terug:Barry2001 schreef:staat niet in de folder? Zit hier een aldi vlakbij, loop er wel even langs morgen.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Ok, vandaar, vanmorgen even gekeken maar niet gevonden. Of ik heb er overheen gekeken want het is er 1 grote bende.. ook de verleiding voor een Star Wars bedovertrek en een endoscoop (met kleuren scherm
) voor weinig kunnen weerstaan 
- pappaleo
- Berichten: 12406
- Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
- Locatie: verder dan Delft of Drievliet
- Contacteer:
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Het is nog serieus ookBarry2001 schreef:...en een endoscoop (met kleuren scherm) ...
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Leo. Over een endoscoop met kleurenscherm maak je geen grappen 
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Inderdaad, het blijven Duitsers!Barry2001 schreef:Leo. Over een endoscoop met kleurenscherm maak je geen grappen
groet,
Aat
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Overigens, zag ik gister bij de Lidl hele aardige lijmklemmen liggen, voor het geld dat ze kostten.
Voelden erg degelijk aan.
Er waren trouwens deze week ook bandschuurmachines voor 3 tientjes verkrijgbaar, maar dat lijkt me wel heel erg goedkoop...
Voelden erg degelijk aan.
Er waren trouwens deze week ook bandschuurmachines voor 3 tientjes verkrijgbaar, maar dat lijkt me wel heel erg goedkoop...
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Yup doen het prima, totdat ze uit elkaar vallen. Was bij mij vrij snel. Althans de vorige aanbieding. Is mijn ervaring met zowat alle goedkope lijmklemmen, maakt niet uit waar vandaan. Vallen ze niet uit elkaar, dan raken ze wel snel "grip" kwijt en gaan schuiven. Op die dingen kun je beter niet bezuinigen.ray5150 schreef:Overigens, zag ik gister bij de Lidl hele aardige lijmklemmen liggen, voor het geld dat ze kostten.
Voelden erg degelijk aan.
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Op zich heb je wel gelijk, Peter.
maar, het moet gezegd dat op deze site op 99 van de 100 "luidsprekerkast bouwfoto's" van die goedkope zwart-rode lijmklemmen uit de 5 euro bak te zien zijn.
maar, het moet gezegd dat op deze site op 99 van de 100 "luidsprekerkast bouwfoto's" van die goedkope zwart-rode lijmklemmen uit de 5 euro bak te zien zijn.
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Vooral dat wegschuiven en na 5 minuten weer los zitten is het meest irritant. Blijf je mee aan de gang. Laatst een hele doos van die goedkope meuk weggegooid. Voor de hele grote maten ga je natuurlijk geen profigeld uitgeven maar voor het standaard werk scheelt een betere kwaliteit een hoop frustratie.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Gisteren bij de Lidl deze opgehaald:

https://www.lidl-shop.nl/POWERFIX-Krimp ... p100198535
Dikke aanrader: fatsoenlijke tang, voelt degelijk aan, stript prima, instelbare 'vasthoud'kracht, striplengte instelling. Voelt mss net ietwat minder precies aan dan mn Elliott Lucas, maar die is dan ook 4 keer zo duur.

https://www.lidl-shop.nl/POWERFIX-Krimp ... p100198535
Dikke aanrader: fatsoenlijke tang, voelt degelijk aan, stript prima, instelbare 'vasthoud'kracht, striplengte instelling. Voelt mss net ietwat minder precies aan dan mn Elliott Lucas, maar die is dan ook 4 keer zo duur.
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Ik moet zeggen als ik moest kiezen tussen de naam Elliot Lucas of Powerfix....... 
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Het gaat ook om wat er aan vast zit hè:dre schreef:Ik moet zeggen als ik moest kiezen tussen de naam Elliot Lucas of Powerfix.......
Die zie je niet zo vaak op de assemblagevloer...
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
He, da's toevallig, ik heb hem ook gekocht, maar dan donderdag al.Henkjan schreef:Gisteren bij de Lidl deze opgehaald:
https://www.lidl-shop.nl/POWERFIX-Krimp ... p100198535
Dikke aanrader: fatsoenlijke tang, voelt degelijk aan, stript prima, instelbare 'vasthoud'kracht, striplengte instelling. Voelt mss net ietwat minder precies aan dan mn Elliott Lucas, maar die is dan ook 4 keer zo duur.
Ook gelijk maar de schuurbanden voor 1,95 euro, maak ik schuurplankjes van. Ik moest wel even balen toen ik de Japanse zaag van een paar weken geleden voor de helft zag liggen dan wat ik ervoor heb betaald.
Aad
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Als je een goede stripper zoekt:
https://www.conrad.nl/nl/jokari-super-4 ... 20021.html
Perfect ding, de afgelopen maanden 12 dozen VD draad er mee weggewerkt en hij doet het nog perfect!
https://www.conrad.nl/nl/jokari-super-4 ... 20021.html
Perfect ding, de afgelopen maanden 12 dozen VD draad er mee weggewerkt en hij doet het nog perfect!
Re: Bij Aldi / Lidl / Action / etc ....
Ik heb dat Lidl ding ook maar meegenomen, kan mijn andere niet zo snel vinden. De Japanse zaag heb ik voor 5,- was een tientje?
