Scanspeak Reference Plus
Moderator: Beheerdersteam
Re: Scanspeak Reference Plus
Nee, ik heb de onderdelen van Rudy van Rumoh. Hij heeft mij geholpen bij het samenstellen van het filter.
Re: Scanspeak Reference Plus
Zo, het gronden is begonnen. De eerste laag zit er op. Nog een aantal te gaan, dus schuren, gronden, schuren en nog eens gronden. Ik ben voorlopig dus nog wel even bezig.
Re: Scanspeak Reference Plus
Er wordt zoveel gebruikt gemaakt van kratten bier op dit forum dat het bijna opvalt...
Ziet er goed uit Zweitse!
Ziet er goed uit Zweitse!
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Scanspeak Reference Plus
P.s. pas op met té scherpe hoeken, MDF kan wel wat hebben, maar na aflakken springt je lak er zo weer af. Je kunt in dat geval beter óf een kleine radius maken met een bovenfrees, óf afkanten onder 45 graden.
Sander Sassen - Gekwalificeerd netspanningsinstraler
Sander Sassen - Gekwalificeerd netspanningsinstraler
Re: Scanspeak Reference Plus
Inderdaad, ik zit zelf ook te denken aan een facet van 25 of 45 graden. het moet alleen even wat warmer worden, want ik moet het freeswerk in de buitenlucht doen. Vandaar dat de afwerking ook zo lang op zich laat wachten.
Re: Scanspeak Reference Plus
Nee, nog niet. alle spullen zijn wel binnen maar ik zit te wachten op beter weer. Ik moet al het freeswerk in de buitenlucht doen, en daar is het mij nu nog net iets te koud voor. Ook het spuitwerk wil ik zelf gaan doen, dus ook dat moet in de buitenlucht. Ik weet nog niet of ik ze eerst een keer ga spuiten, dan de gaten ga frezen, en de laatse laag er op, of dat ik eerst de gaten ga frezen en dan al het spuitwerk ga doen.
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
Re: Scanspeak Reference Plus
Spuiten in de open lucht is een afrader. Of je moet een spuitcabine bouwen. Maar die kan je dan net zo goed binnen zetten...
Even wat anders: Je hebt dezelfde voornaam als mijn lang geleden overleden pake. Sterker... ik meen zelfs gezien te hebben dat je ook dezelfde achternaam hebt. Grappig, de voornaam kom je niet vaak meer tegen.
Even wat anders: Je hebt dezelfde voornaam als mijn lang geleden overleden pake. Sterker... ik meen zelfs gezien te hebben dat je ook dezelfde achternaam hebt. Grappig, de voornaam kom je niet vaak meer tegen.
Re: Scanspeak Reference Plus
Ben zelf 45 jaar geleden in Assen geboren, maar zit vol met fries bloed. Misschien verre familie !!!
Re: Scanspeak Reference Plus
Zo, vandaag maar weer eens de bovenfrees uit de kast gehaald.
https://picasaweb.google.com/1170084036 ... 4o-z6YrBBw
https://picasaweb.google.com/1170084036 ... 4o-z6YrBBw
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Scanspeak Reference Plus
In één dag, da's indrukwekkend, zo snel kan ik 't niet hoorZweitse schreef:Zo, vandaag maar weer eens de bovenfrees uit de kast gehaald.
https://picasaweb.google.com/1170084036 ... 4o-z6YrBBw
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Werkt aan z'n sociale vaardigheden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Scanspeak Reference Plus
Nee, ik koop op Bart z'n advies gereedschap uit de grabbelbak bij de bouwmarkt vanwege de goede prijs/prestatie verhoudingdre schreef:zeker geen festool?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Werkt aan z'n sociale vaardigheden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Scanspeak Reference Plus
Ik zit te wachten tot de lijm droogtdre schreef:heb jij niets beters te doen ik zaterdagavond?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Werkt aan z'n sociale vaardigheden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Scanspeak Reference Plus
Nee, ik lig eronderdre schreef:zit je er ook op?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen - Werkt aan z'n sociale vaardigheden
Re: Scanspeak Reference Plus
Wie legt 's uit hoe het zit met dat filteren? Het lijkt mij niet te deugen of toch niet
.
Wat zit me dwars
Als de bas-LS een eigen versterker heeft kun je beter alleen het laag daar versterken,geen L en C in de kast.
Ofwel alles op een versterker,maar dan krijgt de middentoner ook de bassen toebedeelt.Dat kan ie dan wel niet weergeven maar het wel proberen met intermodulatie in het middengebied tot gevolg en extra lage impedantie in het laag voor de versterker,die ziet dan midden en bas parallel.
Anne
Wat zit me dwars
Als de bas-LS een eigen versterker heeft kun je beter alleen het laag daar versterken,geen L en C in de kast.
Ofwel alles op een versterker,maar dan krijgt de middentoner ook de bassen toebedeelt.Dat kan ie dan wel niet weergeven maar het wel proberen met intermodulatie in het middengebied tot gevolg en extra lage impedantie in het laag voor de versterker,die ziet dan midden en bas parallel.
Anne
Re: Scanspeak Reference Plus
Ik begrijp niet wat je bedoelt, ik heb de post een aantal keer gelezen maar het lukt niet. Ik vermoed dat je twee situaties naast elkaar zet en de voor- en nadelen wil bediscussiëren. Het helpt wellicht als je die situaties even afzonderlijk beschrijft.
Het kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen dat ik het niet begrijp.
Het kan natuurlijk ook gewoon aan mij liggen dat ik het niet begrijp.
Re: Scanspeak Reference Plus
Prima, het lijkt me dan handig dat Arne dat topic opent en zijn vraag opnieuw formuleert.
Re: Scanspeak Reference Plus
'nAvond Zweitse,Jeroen,
in plaats van opnieuw te beginnen onder bijv.Filters,toch nog maar even afwachten of iemand wel ziet wat ik bedoel
.
Als ik er naast zit,ik wijzer jij gerust,einde verhaal.Maar als er iets niet klopt kun je er op tijd iets aan doen ipv.achteraf,wat klinkt het rottig,hoe komt dat.
Anne
en niet Arne hoor Jeroen
.
in plaats van opnieuw te beginnen onder bijv.Filters,toch nog maar even afwachten of iemand wel ziet wat ik bedoel
Als ik er naast zit,ik wijzer jij gerust,einde verhaal.Maar als er iets niet klopt kun je er op tijd iets aan doen ipv.achteraf,wat klinkt het rottig,hoe komt dat.
Anne
en niet Arne hoor Jeroen
