Foobar of JRiver of...?
Moderator: Beheerdersteam
Re: Foobar of JRiver of...?
Zoek even op een app die Fing heet, dan zie je wat er in het netwerk hangt, en kun je beter en adequater reageren.
Re: Foobar of JRiver of...?
Ok, dan zit daar het probleem niet. Draait de betreffende server op je PC en zo ja wordt die niet tegengehouden door je Firewall? Meestal moet je de betreffende poort ervan wel bewust openzetten in je FW wil die server zichtbaar zijn op je lokale net.MickRS schreef:Ja, ik zit nu op een ipad. En nee, ik zit niet op het netwerk van de buren...
Re: Foobar of JRiver of...?
Fing vereist een hogere ios
Ik ga nu eerst eens met een wifi dongel proberen. Zo kan ik iig kijken of de rest wel werkt...
Ik ga nu eerst eens met een wifi dongel proberen. Zo kan ik iig kijken of de rest wel werkt...
Re: Foobar of JRiver of...?
Als je al op het zelfde netwerk zit zal een andere methode om op dat netwerk te komen het probleem niet oplossen.
Kijk eerst maar eens in je PC of de firewall geen roet in het eten gooit.
Beide apparaten kunnen naar buiten kijken maar om van je tablet je PC binnen te komen zal je een deur open moeten zetten.
Kijk eerst maar eens in je PC of de firewall geen roet in het eten gooit.
Beide apparaten kunnen naar buiten kijken maar om van je tablet je PC binnen te komen zal je een deur open moeten zetten.
Re: Foobar of JRiver of...?
Zo af en toe ben ik wel blij dat ik maar 1 Apple Ipod heb, een oude, en die ligt al een tijd in de kast niets te doen.MickRS schreef:Fing vereist een hogere ios![]()
Ik ga nu eerst eens met een wifi dongel proberen. Zo kan ik iig kijken of de rest wel werkt...
Daar kan ik ook de nieuwere Ipeng niet op draaien en van mijn MYpoen koop ik lekker geen nieuwe fruitsoorten.
Net een nieuwe Tab S, gaat als de bliksem.
Re: Foobar of JRiver of...?
En na een paar jaar is de accu ook gaar en het verwisselen gaat niet makkelijk. Het is eigenlijk weggooifruithannesie schreef:Zo af en toe ben ik wel blij dat ik maar 1 Apple Ipod heb, een oude, en die ligt al een tijd in de kast niets te doen.MickRS schreef:Fing vereist een hogere ios![]()
Ik ga nu eerst eens met een wifi dongel proberen. Zo kan ik iig kijken of de rest wel werkt...![]()
![]()
Daar kan ik ook de nieuwere Ipeng niet op draaien en van mijn MYpoen koop ik lekker geen nieuwe fruitsoorten.
Net een nieuwe Tab S, gaat als de bliksem.
Re: Foobar of JRiver of...?
I'm invincible!
Goed, gisterenavond ermee gestopt en aan de drank gegaan om mijn tijdelijke nederlaag te verdrinken
Vanochtend weer met goede moed begonnen. Monkeymote plug in opnieuw geistalleerd. Daarna handmatig netwerk, ip, etc ingevoerd en.... YES, HET WERKT
Thanx weer voor het meedenken mannen!
Nu kan ik wel een stevige bak koffie gebruiken
BTW, zonder wifi dongel, dussss
Goed, gisterenavond ermee gestopt en aan de drank gegaan om mijn tijdelijke nederlaag te verdrinken
Vanochtend weer met goede moed begonnen. Monkeymote plug in opnieuw geistalleerd. Daarna handmatig netwerk, ip, etc ingevoerd en.... YES, HET WERKT
Thanx weer voor het meedenken mannen!
Nu kan ik wel een stevige bak koffie gebruiken
BTW, zonder wifi dongel, dussss
Laatst gewijzigd door MickRS op zo 26 okt 2014, 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
- Barry2001
- Algemene moderator
- Berichten: 15170
- Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
- Locatie: Hengelo
- Contacteer:
Re: Foobar of JRiver of...?
Waar een beetje alcohol al niet goed voor is! Mooi dat het gelukt is, mooie gelegenheid om eens te luisteren vandaag.
Re: Foobar of JRiver of...?
MickRS schreef:I'm invincible!![]()
Goed, gisterenavond ermee gestopt en aan de drank gegaan om mijn tijdelijke nederlaag te verdrinken![]()
Vanochtend weer met goede moed begonnen. Monkeymote plug in opnieuw geistalleerd. Daarna handmatig netwerk, ip, etc ingevoerd en.... YES, HET WERKT![]()
Thanx weer voor het meedenken mannen!![]()
Nu kan ik wel een stevige bak koffie gebruiken
BTW, zonder wifi dongel, dussss
Re: Foobar of JRiver of...?
Ik bedien JRiver vanaf mijn blackberry playbook met Gizmo, werkt voor mij perfect en is zelfs voor een leek als ik eenvoudig te installeren
Mvg,
Zweitse
Mvg,
Zweitse
Re: Foobar of JRiver of...?
Inmiddels een week of twee verder. En ik ben erachter gekomen dat ik dus echt alleen maar de ipad gebruik... En daar staat dus monkeymote op. De vraag is dan ook of ik over een week of twee geld neerleg voor jriver, of dat ik eerst maar eens de monkeymote icm foobar ga proberen.
Wordt vervolgd...
Wordt vervolgd...
Re: Foobar of JRiver of...?
Vanochtend jriver er maar vanaf gegooid... Nu dus foobar. En omdat ik monkeymote gebruik, maakt het echt totaal geen verschil. Nou ja, behalve dan dat foobar gratis is, we blijven tenslotte Hollanders... 
Re: Foobar of JRiver of...?
Nu zat ik gisteren op de bank en wilde ik eigenlijk alvast beginnen met een playlist samen te stellen voor Alphen. Maar op mijn Ipad lukt mij dat niet op monkeymote... Heb al een tijdje gegoogled, helaas zonder resultaat.
Natuurlijk kan het gewoon op de pc, maar het is wel zo handig ls ik nummers naar de lijst kan sturen als ik denk: "ha, dat is een goed nummer voor de demo". Iemand enig idee?
Natuurlijk kan het gewoon op de pc, maar het is wel zo handig ls ik nummers naar de lijst kan sturen als ik denk: "ha, dat is een goed nummer voor de demo". Iemand enig idee?
