Spotify beroerd afspelen laptop
Moderator: Beheerdersteam
Re: Spotify beroerd afspelen laptop
Application whitelisting? hebben wij ook hier, op andere sites zijn zelfs de usb poorten al uitgeschakeld. Die tikdoos is ook alleen voor mail en SAP 
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Dat klopt.Henkjan schreef:ja, maar die kwamen vanzelf, zonder dat je zelf eerst wat moest installeren?Barry2001 schreef:Werkt wel met drivers. Tenminste, de eerste keer dat ik de Dragonfly in m'n laptop drukte zag ik 'm drivers installeren, ook W10.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
haha, te snel gelezen. klinkt goed, maar om alles te kunnen gebruiken wat die kan moet je wel een mediaspelert die direct met de asio driver kan praten, de windows driver doet meteen samplerate conversie.toetertje schreef:ik weet welke het is, maar kan niet echt iets vinden over de kwaliteit / ervaringen.Henkjan schreef:
verder nogal gevoelig voor de verbinding, niet echt veel tijd in gestopt, maar haperde soms, geen idee of t kabel of wat anders was
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
dan gaan we de gok maar eens nemenBarry2001 schreef:Dat klopt.Henkjan schreef:ja, maar die kwamen vanzelf, zonder dat je zelf eerst wat moest installeren?Barry2001 schreef:Werkt wel met drivers. Tenminste, de eerste keer dat ik de Dragonfly in m'n laptop drukte zag ik 'm drivers installeren, ook W10.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
zwart, de red is me wat te duur en t verscil ga ik met mn huidige oortjes toch niet horen denk ik
- Barry2001
- Algemene moderator
- Contacteer:
Geluidstechnisch is de red ook niet anders. Andere volumeregeling, denk niet dat je dat hoort, en 2x zoveel uitgangsvermogen, daar ging het mij eigenlijk om, om bv een ' moeilijke' koptelefoon ook aan te kunnen sturen. Maar zeker met in-ears denk ik niet dat het nodig is.
Houd verder wel in de gaten dat het verschil per pc / laptop uit kan maken. Als er al een goede dac in je pc / laptop zit zal het effect tegenvallen.
Houd verder wel in de gaten dat het verschil per pc / laptop uit kan maken. Als er al een goede dac in je pc / laptop zit zal het effect tegenvallen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Contacteer:
speelt idd p&p op zowel de pc als de foon. klinkt goed, niet dat beide beroerd waren, maar het is zeker een mooie stap vooruit zo'n dragonfly.