wegwezen met dat beton en staal!
mortel is de weg!
Moderator: Beheerdersteam
Arno schreef:We zullen het wel merken. Als het hopeloos is zal ik het ook posten.
Ik weet het niet precies. Poosje terug was het geloof ik iets van 100,- m² ex. Dat zou dan 300 voor een plaat zijn.dre schreef:bamboe is echt super!![]()
kost zo`n plaat?
sluit me hier ff bij aan....prachtig materiaal om te zien!dre schreef:pittig,maar o zo mooi!
Arno schreef:En om de achterkant van de kast ook strak en glad te krijgen, wil ik de bekisting ietsjes overvol gieten, en dan dichtschroeven

Hoe ga je de binnenvorm demonteren? Doordat de platen van de binnenvorm in verstek gemonteerd zijn kun je ze niet verder naar binnen schuiven om ze te verwijderen. Ben je niet bang dat je dan moet gaan breken?Arno schreef:De binnenvorm is met hoekjes in elkaar gezet, zodat hij van binnenuit weer te demonteren is zodra de mortel is uitgehard:
Zoiets dacht ik ook al maar durfde niet Arno z`n kunde in twijfel te trekkenRonald_1 schreef:Ziet er netjes uit!
Hoe ga je de binnenvorm demonteren? Doordat de platen van de binnenvorm in verstek gemonteerd zijn kun je ze niet verder naar binnen schuiven om ze te verwijderen. Ben je niet bang dat je dan moet gaan breken?Arno schreef:De binnenvorm is met hoekjes in elkaar gezet, zodat hij van binnenuit weer te demonteren is zodra de mortel is uitgehard:
Ronald_1 schreef:Nog eens beter naar de foto's gekeken, zo te zien zijn de binnenplaten toch niet in verstek gemonteerd. Ik kon me ook niet voorstellen dat Arno hier niet over nagedacht had.
Wat is er mis met watervast verlijmd berken multiplex, tweezijdig afgeplakt met hplPjotr schreef:Ga je een betonbekisting maken en dan gebruik je geen betonmultiplexWas dat te duur?
Ik moet zeggen dat ik over het deksel nog wel twijfel. Als de mortel net begint aan te harden is het nog heel mooi na te strijken met een vochtige spons oid. Eigenlijk net als bij stucwerk.borkaenjo schreef:Ik zou geen plaat op de achterkant schroeven.
Hierdoor kun je luchtinsluiting krijgen.
Peter, ik zie het nut van je opmerkingen niet zo, en echt grappig vind ik ze ook niet.Pjotr schreef:Ok, het was te duur![]()
Maar gratis bestaat niet, iemand heeft het ergens betaald...
