bart hoe zorg je er voor dat de output groter wordt bij 1 tl.
zijn deze ook op frequentie te tunen net als gepoort.
omdat ik vaak lees van 2x het oppervlak sub naar 1x het oppervlak.
mijn kist loopt de pijp heel taps toe naar 1x de helft oppervlak sub.
is dit nadelig voor het aantal dbs wat hij uiteindelijk voortbrengt.
of heeft dit daar geen invloed op.
bashoorn.. (uhm in de auto)
voor alle audio die moet kunnen rijden
Moderator: Beheerdersteam
Terug naar “Car Audio Specifiek”
Ga naar
- OVER DIT FORUM
- ↳ Forum Mededelingen
- ↳ FAQ
- ↳ Mededelingen archief
- ↳ Forumaangelegenheden, Algemeen
- ↳ Stel je eens voor
- ↳ Projecten van het jaar
- ↳ Wiki aangelegenheden
- ↳ Showcases
- ↳ Luidspreker Showcases
- ↳ Versterker Showcases
- ↳ Bronnen Showcases
- ↳ Sets en Overige Zelfbouw Showcases
- ↳ Oude Showcases
- LUIDSPREKER ZELFBOUW EN TWEAKS
- ↳ Algemeen Luidspreker Zelfbouw
- ↳ Luidspreker Drivers
- ↳ Houtbewerking, etc
- ↳ Filterontwerp & Passieve Filters
- ELEKTRONICA ZELFBOUW EN TWEAKS
- ↳ Actieve Luidsprekerelektronica
- ↳ Versterkers
- ↳ Kabels
- ↳ Bronnen
- ↳ Overige Audio-elektronica
- COMPUTERAUDIO EN STREAMING MEDIA
- ↳ Streaming Media/Apparatuur
- OVERIGE ZELFBOUW M.B.T. AUDIO
- ↳ Akoestiek
- ↳ Sets en Overig
- ↳ Pro Audio specifiek
- ↳ Car Audio Specifiek
- GEREEDSCHAPPEN
- ↳ Hout- en metaalbewerkingsgereedschap
- ↳ Houtbewerking, etc
- ↳ Elektronicagereedschap
- ↳ Solderen, etc
- ↳ DIY-gereedschap
- ↳ Meten....
- MARKTPLAATS
- ↳ Aangeboden
- ↳ Archief
- ↳ Ter overname gevraagd
- ↳ Archief
- ↳ Ruilen
- SPONSORENPLAATS
- ↳ Persberichten
- ↳ DIY events door sponsoren
- ↳ Linear Audio Academy - Cursus audio-ontwerpen
- ↳ Deelnemersforum
- MEET AND GREET & EVENTS
- ↳ DIY Events door leden
- ↳ Luidspreker Ontwerpwedstrijd
- OVERIGE DISCUSSIES EN OFF-TOPIC
- ↳ Hifi Gerelateerd
- ↳ Test Forum
