bashoorn.. (uhm in de auto)

voor alle audio die moet kunnen rijden

Moderator: Beheerdersteam

robnie
Berichten: 199
Lid geworden op: za 05 nov 2005, 0:04
Locatie: nijmegen

Bericht door robnie »

bart hoe zorg je er voor dat de output groter wordt bij 1 tl.
zijn deze ook op frequentie te tunen net als gepoort.
omdat ik vaak lees van 2x het oppervlak sub naar 1x het oppervlak.
mijn kist loopt de pijp heel taps toe naar 1x de helft oppervlak sub.
is dit nadelig voor het aantal dbs wat hij uiteindelijk voortbrengt.
of heeft dit daar geen invloed op.
Plaats reactie