nog ff geduld...AatV schreef:dus...
van schuur naar zelfbouw werkplaats
Moderator: Beheerdersteam
Re: van schuur naar zelfbouw werkplaats
Die moet in de toplaag Hans, de mollen en wormen moeten zelf maar voor een CV zorgenhannesie schreef:Gelijk vloerverwarming meenemen.
Re: van schuur naar zelfbouw werkplaats
Je kunt het juist aan het funderingsnetje vastmaken, maar als er geen isolatie onder zit heb je inderdaad de warmte voor de mollen.
Re: van schuur naar zelfbouw werkplaats
Vergeet straks niet naar de deur toe te werken tijdens het storten, anders moet je wachten tot het hard is om weer buiten te komen. 
Re: van schuur naar zelfbouw werkplaats
Mooie soldeeroefening HJ, kun je weinig aan verprutsenHenkjan schreef:ja, koffiepauze hè...
hier nog een:(lunchpauze)
Re: van schuur naar zelfbouw werkplaats
Zoals die mannen die op een stoep van die paaltjes gingen plaatsen ?John P schreef:Vergeet straks niet naar de deur toe te werken tijdens het storten, anders moet je wachten tot het hard is om weer buiten te komen.
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: van schuur naar zelfbouw werkplaats
te laat! had ik wel overwogen, maar toch maar niet gedaan, net wat te veel moeite/pegels. mss ooit een verplaatsbaar matje voor de plek waar ik bezig benhannesie schreef:Gelijk vloerverwarming meenemen.
Re: van schuur naar zelfbouw werkplaats
Gewoon een elektrisch straal kacheltje neerzetten onder de werkbank, heb ik ook. werkt perfect.
Re: van schuur naar zelfbouw werkplaats
Zo'n lekkere ouderwetse met die open gloeispiralen en een soort blikken toeter/reflector erachter?ray5150 schreef:Gewoon een elektrisch straal kacheltje neerzetten onder de werkbank, heb ik ook. werkt perfect.
groet,
Aat
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: van schuur naar zelfbouw werkplaats
ja, hoef je je benen ook niet meer te scherenAatV schreef:Zo'n lekkere ouderwetse met die open gloeispiralen en een soort blikken toeter/reflector erachter?ray5150 schreef:Gewoon een elektrisch straal kacheltje neerzetten onder de werkbank, heb ik ook. werkt perfect.![]()
Re: van schuur naar zelfbouw werkplaats
AatV schreef:Zo'n lekkere ouderwetse met die open gloeispiralen en een soort blikken toeter/reflector erachter?ray5150 schreef:Gewoon een elektrisch straal kacheltje neerzetten onder de werkbank, heb ik ook. werkt perfect.![]()
groet,
Aat
Nee, deze is wel wat moderner, witte behuizing, en d'r zit een axiale ventilator in.
Hij was wel tweedehands...
Re: van schuur naar zelfbouw werkplaats
Henkjan schreef:ja, hoef je je benen ook niet meer te scherenAatV schreef:Zo'n lekkere ouderwetse met die open gloeispiralen en een soort blikken toeter/reflector erachter?ray5150 schreef:Gewoon een elektrisch straal kacheltje neerzetten onder de werkbank, heb ik ook. werkt perfect.![]()
-
ds23man
- Ook commercieel actief
- Berichten: 28468
- Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
- Locatie: Bananenrepubliek
Re: van schuur naar zelfbouw werkplaats
Ik wil dit niet eens weten!Pjotr schreef:Henkjan schreef:ja, hoef je je benen ook niet meer te scherenAatV schreef:Zo'n lekkere ouderwetse met die open gloeispiralen en een soort blikken toeter/reflector erachter?![]()
Klus jij in je blote kont dan? Rare hobby's hebben sommigen toch
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: van schuur naar zelfbouw werkplaats
zo beter:ray5150 schreef:Tis eerder een stilleven...![]()
![]()
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: van schuur naar zelfbouw werkplaats
alles is een luisterkamer als je er maar een leuke set neerzethannesie schreef:Het word dus een luisterkamer.![]()
Dempingspanelen.
Re: van schuur naar zelfbouw werkplaats
Hebben ze nou vandaag alleen maar dat framepje neergezet en die paar plaatjes Rockwool erin gemaakt ? 
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: van schuur naar zelfbouw werkplaats
die foto was half elf hè, de rest van de wanden is ondertussen ook zo verray5150 schreef:Hebben ze nou vandaag alleen maar dat framepje neergezet en die paar plaatjes Rockwool erin gemaakt ?
- Henkjan
- Beheerder / Site Admin
- Berichten: 33819
- Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
- Locatie: Berkel en Rodenrijs
- Contacteer:
Re: van schuur naar zelfbouw werkplaats
die muur is niet zo vers hoor, die staat er al 40 jaarPjotr schreef:Gaat die isolatie zo tegen de vers gemetselde muur?![]()
en er zit ook nog van dat vliesdoek achter
