Ja mooi Hans
Ondertussen ben ik hier aan het stoeien met de instellingen max2play
Eerst maar eens luisteren met al het glaswerk er aan,dat duurde niet lang,het klonk veel te hard
In max2play maar even verzet van 3 naar 4 dB demping en weer luisteren,helpt niet veel,en ik word zenuwachtig van het geluid wat er nu uit komt!!
Er ligt een soort kippengaas op het hoog :?de bas knalt je om de oren en mid,,,,,,,,,,tja mid is er ergens in de verte (verstopt zich achter de laatste boom in dit geluidsbos)
Ja dit ding is duidelijk de weg kwijt
Beetje flauw van, eerst maar
Al die Alsa parameter er uit gegooid bij Max2play (upsamplen,filters en prio settings) en weer terug naar de basis Khardas dac instellingen,wel nu de Khardas dac gekozen met alle software gebeurens,M2P pikte dat en de dac werd herkend
Maar weer luisteren,oke alles is er weer ook mid,,kippengaas,, is verdwenen.
De buffer nog verhoogd van standaard 80 ms naar 160 ms.
HeHe,het klinkt weer relaxed.