De N2 opgestart,draadjes tegen elkaar tikken en de N2 gaat uit/sluit af
Draadjes 1sec. tegen elkaar en de N2 start op
Het werkt
Nu eerst verder met het kastje en de voeding (vodooing
Moderator: Beheerdersteam
Wist niet hoe,dus de 3 regels als commando,s geprobeerd in putty ,maar die werden niet herkendhannesie schreef:Netjes, wie niet waagt, wie niet wint!!
Ja meer belasting,meer temperatuur in de voeding.Nu ga jij dan wel de boel aan en uitschakelen, maar de voeding, zakt die dan ook in temperatuur?
Ik heb bij de laatste foto, net het idee dat het een schildpadje is, die op zijn rug ligt.democles schreef:Dan kan ondertussen de boel aangesloten worden.
Vier pinnen van de GPIO herder er op prikken,2 voor de power LED en 2 voor afsluiten en opstarten.
GPIO pins.jpg
DSC07409.JPG
Dan de pootjes er onder gelijmd.
Dambrikken voorzien van anti kras plakker.
Gisteren getest om een brik vast te plakken met siliconenkit op een stukje alu en dat gaat heel goed,vast als een huis.![]()
Scheelt weer vast schroeven.
DSC07411.JPG
Nu de bovenplaat nog zwart spuiten.