Sander wil wat anders dan Roon
Moderator: Beheerdersteam
- Leeuwarden
- Berichten: 12769
- Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
- Locatie: Nog niet gevonden
- SSassen
- Berichten: 11528
- Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
- Locatie: Zuidoostbeemster
- Contacteer:
Re: Roon
Ik heb een nette Project staan, met een kostbaar Ortofon element, maar heb nog niet eens de moeite genomen om e.e.a. af te stellen, ik ben gewoon een lui hok, geef ik grif toe, maar CD's zijn zoveel makkelijker. Zeker met AB op de CD speler, want mijzelf iedere keer uit de bank vandaan worstelen is ook zoiets op mijn leeftijd ...Leeuwarden schreef:Volgende stap wordt een draaitafel!
Re: Sander wil wat anders dan Roon
Als je je CD's zo hebt afgericht dat ze met de abo zelf vanuit de kast de CD spelert in jumpen en vv, mag je best in de bank zakken hoor! Hoef je je echt niet voor te excuseren...Zeker met AB op de CD speler, want mijzelf iedere keer uit de bank vandaan worstelen is ook zoiets op mijn leeftijd ...
Re: Sander wil wat anders dan Roon
Ik word niet echt blij van die streamingsdiensten, maar alle CDs rippen en op de NAS zetten was echt een verademing. Waarschijnlijk word ik niet blij van die diensten omdat ik er niet voor betaal, dit is een beetje kip-ei. Maar fysieke dragers gebruik ik al jaren nauwelijks meer.
Re: Sander wil wat anders dan Roon
Op de bluesound node kun je ook gewoon een NAS aansluiten, daar heb je geen vault voor nodig.
Re: Sander wil wat anders dan Roon
Uiteraard. Maar bij die vault kun je geloof ik een cd aan de voerkant voeren, en dan wordt deze geripped. Leek me handig voor Sander 
