Bij mij is de drempel bereikt dat ik voor ieder zaagwissewasje naar de Hubo in Baarn moet om iets exact te laten zagen (is toch 30 minuten op en neer, wachten in de winkel, helemaal op zaterdag). Ze zagen goedkoop en spatzuiver, maar het begint me mateloos te irriteren om steeds daar naar toe te moeten...
Ook als je er dan thuis achter komt dat het toch beter ietsje anders had gemoeten (heb je met dingen die niet vastliggen), kan je weeeeer terug...
Ik wil dat zelf kunnen!
Nu kwam ik bij de lokale Provak deze zaagtafel tegen: http://www.baptist.nl/webwinkel_product ... etail=true
Ding kost 295 euro en voelt stevig (wat ik er aan kan zien en voelen).
Zeggen jullie: doen! of niet aan beginnen?
Bij de Karwei/Hornbach/Praxis staan tafeltjes van Einhell, maar die dingen zien er beangstigend fragiel uit

