ik laat niet alles zien wat ik maak maar deze is wel weer leuk
oke de ikea lamp van mijn ouders was gesneuveld
en ik heb mijn arcade racer naar boven verhuisd
dus had ik een speakerstandaard nodig
de lamp

de speaker

ik kon waar de stroom kabel zat de speakerkabel monteren en de rest heb ik verwijderd
de ingang blijft hetzelfde
de speaker kabel komt bij de stroom ingang eruit

hier wat foto's van het resultaat let niet op de rotzooi


dit is een 2.1 systeem z2300 geen hoge kwaliteit maar het is ook alleen maar voor games

