van lamp tot speakerstandaart

incl oude discussies en bouwverslagen

Moderator: Beheerdersteam

Gesloten
-SW2-
Berichten: 58
Lid geworden op: wo 16 nov 2005, 22:58

van lamp tot speakerstandaart

Bericht door -SW2- »

ik vind het zo goed gelukt dat ik het toch even wou showen

ik laat niet alles zien wat ik maak maar deze is wel weer leuk


oke de ikea lamp van mijn ouders was gesneuveld
en ik heb mijn arcade racer naar boven verhuisd
dus had ik een speakerstandaard nodig

de lamp

Afbeelding



de speaker

Afbeelding

ik kon waar de stroom kabel zat de speakerkabel monteren en de rest heb ik verwijderd
de ingang blijft hetzelfde


de speaker kabel komt bij de stroom ingang eruit

Afbeelding



hier wat foto's van het resultaat let niet op de rotzooi

Afbeelding

Afbeelding




dit is een 2.1 systeem z2300 geen hoge kwaliteit maar het is ook alleen maar voor games





:D
Gebruikersavatar
SARK
Berichten: 7728
Lid geworden op: di 14 sep 2004, 20:20
Locatie: Amsterdam

Bericht door SARK »

Ziet er prima uit, ik denk als je niets zegt dat mensen denken dat het een echte standaard is :roll:

ps.
Ik sta meestal bij de IKEA/HEMA/Xenos te kijken naar bijvoorbeeld aluminium vazen of er niet iets leuks mee te doen is behalve een bloemetje er in stoppen :idea:
Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 36741
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Bericht door Pjotr »

Leuk gedaan met die speakerstands. Mijn stands komen bij het tuincentrum vandaan:

Afbeelding

(Plaatje is klikbaar)

Het is een marmeren tegel met daarop een keramiekvaas die gevuld is met 12 kg split. Onder de vaas en onder de tegel zit 2 mm kurkrubbermat geplakt wat en de vloer beschermt en goed dempt. Kosten:

2 marmeren tegels a 5 eu/stuk: 10 eu
2 vazen a 9 eu/stuk: 18 eu
zak split van 25 kg: 2,95 eu
kurkrubbermat ca 2 eu.

Totale kosten ca 45 eu voor 2 rotsstabiele stands. Ze zijn op dit moment wat te laag maar kon geen hogere vazen dan 35 cm vinden. Op zich klinkt het erg goed.
Gesloten