Pagina 1 van 1

Vakmanschap of het betere braad werk?

Geplaatst: di 18 feb 2014, 22:06
door hsmeets
http://youtu.be/7pj2wJXiG8o

Ik weet niet wat ik er van moet denken, zag dit filmpje op http://www.monoandstereo.com staan.

Re: Vakmanschap of het betere braad werk?

Geplaatst: za 22 feb 2014, 19:06
door Rogers
Hoi,

Ik ben blij dat ik geen component ben dat op deze manier gesoldeerd gaat worden... Het is echt braad werk dat misschien wel werkt bij het solderen van bekabeling maar zeker niet bij kwetsbare componenten.