Pagina 1 van 1
@Work
Geplaatst: ma 01 mei 2006, 9:33
door Sander
Ik zit momenteel de laatste dagen uit bij m'n baas, en heb dus veel tijd om niet te werken
Zal derhalve vandaag even gaan klussen om die bijlage mod te installeren op dit forum. Site kan daardoor fouten geven of niet werken.
Geplaatst: ma 01 mei 2006, 9:57
door Sander
En we hebben Attachments
Ik zal de Nederlandse vertaling er zo nog even opzetten.
Check bijv mijn audietje

Geplaatst: ma 01 mei 2006, 10:15
door Sander
hmmm. ik zie dat de tijd niet goed staat?
Geplaatst: ma 01 mei 2006, 10:15
door Sander
hmm, hij thumbed t zaakje nog niet perfect
Geplaatst: ma 01 mei 2006, 10:16
door Sander
en nu?
yeah!

Geplaatst: ma 01 mei 2006, 11:28
door SSassen
Grossier je tegenwoordig ook al in Philips luidsprekers?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geplaatst: ma 01 mei 2006, 11:30
door Sander
ik kan nergens mate in houden, in Audi's niet, in speakers niet enzo enzo

Geplaatst: ma 01 mei 2006, 11:35
door SSassen
Worden die attachments overigens gehost op de server? Zo ja, wordt ie daar niet nodeloos traag van? Of hebben we bandbreedte en servercapaciteit genoeg tegenwoordig?
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geplaatst: ma 01 mei 2006, 12:05
door Henkjan
Geplaatst: ma 01 mei 2006, 12:05
door Sander
Uhh, server hangt aan een uncapped 100Mbit uplink met uiteindelijk aan 2x10Gbit Glasvezel aan de AMSIX... De hdd's zijn ook de bottleneck niet, 2X250GB S-ATA op Raid1.
Op drukke momenten heeft de server opgeteld 300 man die forummen, alleen al op Audiforum.nl staan:
Aantal Attachments: 23398
Totale Bestandsgrootte: 5226.28 MB
Dus maak je daar maar geen zorgen over
