Pagina 1 van 1
2+3 september forum niet beschikbaar
Geplaatst: ma 21 aug 2006, 23:42
door Henkjan
Volgende week zaterdag + zondag (2 - 3 september) zal zelfbouwaudio.nl down zijn, voor her installatie van de server. We switchen terug naar FreeBSD ivm de problematiek (traag forum, trage ftp, slechte mail functionaliteit) die we op dit moment ervaren.
Geplaatst: ma 21 aug 2006, 23:46
door Edo
Oke...
Geplaatst: di 22 aug 2006, 18:45
door Jan-Willem

Ik heb bijna niks gemerkt.. maar oke. We raken toch niks kwijt oid

Geplaatst: di 22 aug 2006, 18:59
door audiomanics
is 't nu 1 en 2 (onderwerp)of 2 en 3(bericht) september... Moet ik wat anders verzinnen voor die dagen
kan 't niet op 1 en 2 september van 2 - 3 uur 'snachts
Kees
Geplaatst: di 22 aug 2006, 22:02
door Henkjan
2 en 3 (1 is vrijdag)
Geplaatst: di 22 aug 2006, 22:19
door vigier
En wat moeten wij dan dat weekend gaan doen als het slecht weer wordt en we geen luidsprekers kunnen bouwen? Je gaat ons toch niet in de val laten trappen van het bedenken van nieuwe projecten?
I hope not....
Groeten, Joris
Geplaatst: di 22 aug 2006, 22:58
door Henkjan
naja, misschien moeten we nog snel een luisterweekeinde inlassen?
Geplaatst: wo 23 aug 2006, 1:36
door Martijn M
Henkjan schreef:naja, misschien moeten we nog snel een luisterweekeinde inlassen?
Prima idee! Hoewel het misschien niet exact is wat je bedoelde, is iedereen die er zin in heeft welkom bij mij thuis. Beetje kort dag, maar mocht er animo zijn, dan is dat zeker een mogelijkheid. Beide dagen ben ik vrij. Zelfbouwsels en andere hifi-apparaten zijn van ook van harte welkom

.
Geplaatst: vr 25 aug 2006, 21:54
door audioot
het zullen zelfs in belgie radeloze dagen worden
audioot
Geplaatst: zo 27 aug 2006, 23:15
door Henkjan
ik ben me al aan het voorbereiden.....
Geplaatst: zo 27 aug 2006, 23:27
door GeertJ
Henkjan schreef:ik ben me al aan het voorbereiden.....
haha, ik zie het, je gaat 2 dagen met de playstation spelen

Geplaatst: ma 28 aug 2006, 1:13
door Pjotr
vigier schreef:En wat moeten wij dan dat weekend gaan doen als het slecht weer wordt en we geen luidsprekers kunnen bouwen?
Groeten, Joris
Al die dingen die door het fanatiek forummen zijn blijven liggen. Groot onderhoud aan je neus misschien of je vrouw, vriendin of vriendje eens verwennen...
En anders kun je eens naar een concert gaan om eens te zien en horen hoe het er in het echt aan toe gaat. Ach je kunt toch wel wat bedenken.
Geplaatst: ma 28 aug 2006, 10:18
door audiomanics
[quote="Pjotr"] Groot onderhoud aan je vrouw, vriendin of vriendje eens verwennen...

quote]
En over negen maanden zeker weer een heleboel nieuwe zelfbouwertjes???
Kees
Geplaatst: ma 28 aug 2006, 11:14
door SARK
audiomanics schreef:En over negen maanden zeker weer een heleboel nieuwe zelfbouwertjes???
Kees
Over zelfbouw gesproken ... zelfgebouwde zelfbouwertjes

Geplaatst: zo 03 sep 2006, 13:52
door rho
Ik krijg sinds vandaag geen mails meer als er in een topic is gereageerd. Iets mis met de settings van 't forum?
Geplaatst: zo 03 sep 2006, 16:35
door SSassen
Ik krijg sinds vandaag geen mails meer als er in een topic is gereageerd. Iets mis met de settings van 't forum?
Hier hetzelfde probleem!
Met vriendelijke groet,
Sander Sassen
http://www.hardwareanalysis.com
Geplaatst: zo 03 sep 2006, 17:10
door KT88
Er staat: "2 en 3 September forum niet beschikbaar".
Dat we nu (3 sept.) al weer kunnen posten, valt dus al mee.
Ik heb alle vertrouwen dat het allemaal goed komt.
Het forum is in ieder geval supersnel geworden hier, daar kan "mijn" forum (CO) nog een puntje aan zuigen..........
maar daar wordt aan gewerkt.....
Geplaatst: zo 03 sep 2006, 19:42
door Sander
niks mis, maar kleine dingen die nog moeten worden geconfigged.