Moderator: Beheerdersteam
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436 Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:
Bericht
door Mtraxx » zo 29 dec 2019, 19:02
Ik zal niet de enige zijn die de tijd ziet vervliegen en nog zoveel wou voorbereiden en berekenen/simuleren maar helaas tijd dringt en moet nu echt los!
Dus eigenlijk wordt het wel zo'n beetje m'n rapste ontwerp waarin in ik ontwerpen en bouwen in één gooi vandaar
DiY on the Fly!
Wat tot dusver vast staat zijn de drivers en basis idee van een Mass-loaded TL en een plaatje goedkoop brinta MDF
pappaleo
Berichten: 12406 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » zo 29 dec 2019, 19:26
Dit is voor de ontwerpwedstrijd?
Sta ik te frutten in mn schuurtje met mn decoupeerzaagje en een pof500 freesje op ruim een m²
Op deze manier mogen er wel professionaliteits categorieën ingesteld worden.
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436 Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:
Bericht
door Mtraxx » zo 29 dec 2019, 19:30
Ai sorry hoor, met mij decoupeerzaag wordt het lastig rechte lijnen zagen maar ik kan je wel uitnodigen om een dagje hier te komen klussen als je een ritje fryslân niet erg vindt?
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 29 dec 2019, 19:33
Ik vind dat gefineerde kastje op de achtergrond ook wel leuk eigenlijk
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436 Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:
Bericht
door Mtraxx » zo 29 dec 2019, 19:35
Shadow schreef: Ik vind dat gefineerde kastje op de achtergrond ook wel leuk eigenlijk
Daar kom ik niet mee uit met het budget ben ik bang
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » zo 29 dec 2019, 19:35
Dat past ook in jouw garage Leo! moet je wel even die klerezooi opruimen....
OWC
Ook commercieel actief
Berichten: 3854 Lid geworden op: wo 02 mei 2018, 14:53
Locatie: West Friesland
Contacteer:
Bericht
door OWC » zo 29 dec 2019, 20:44
Waar is de live Twitch stream?
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 15170 Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo
Contacteer:
Bericht
door Barry2001 » zo 29 dec 2019, 21:16
Oftewel het maakt niet uit hoe vroeg ik de wedstrijd uitschrijf, men wacht toch tot...
maar je staat erbij, succes!
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » zo 29 dec 2019, 21:29
Barry2001 schreef: Oftewel het maakt niet uit hoe vroeg ik de wedstrijd uitschrijf, men wacht toch tot...
maar je staat erbij, succes!
Precies dat
satefan
Berichten: 4124 Lid geworden op: za 30 jan 2010, 20:11
Locatie: Lelystad
Bericht
door satefan » zo 29 dec 2019, 23:22
Zonder deadlines gebeurd er niets!
SSassen
Berichten: 11528 Lid geworden op: vr 22 apr 2005, 10:21
Locatie: Zuidoostbeemster
Contacteer:
Bericht
door SSassen » ma 30 dec 2019, 0:33
satefan schreef: Zonder deadlines gebeurd er niets!
Waarvan akte!
...
ray5150
Berichten: 28143 Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage
Bericht
door ray5150 » ma 30 dec 2019, 9:38
dre schreef: Dat past ook in jouw garage Leo! moet je wel even die klerezooi opruimen....
Ik wilde het eigenlijk niet zeggen...
Wel een hele mooie tafel, heel andere kost dan mijn derdehands Ferm.
pappaleo
Berichten: 12406 Lid geworden op: wo 25 sep 2013, 14:30
Locatie: verder dan Delft of Drievliet
Contacteer:
Bericht
door pappaleo » ma 30 dec 2019, 10:15
dre schreef: Dat past ook in jouw garage Leo! moet je wel even die klerezooi opruimen....
...en verbouwen. Ik denk dat die garage te smal is voor dat ding. En te vochtig. Ook jammer als ie na één seizoen weggerot is.
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » ma 30 dec 2019, 10:51
pappaleo schreef: Ook jammer als ie na één seizoen weggerot is.
Dat heb je met die Festool troep...
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » ma 30 dec 2019, 11:13
Troep?
Ik vind het geweldig spul eigenlijk.....
Thomox
Berichten: 972 Lid geworden op: za 19 mar 2011, 18:53
Bericht
door Thomox » ma 30 dec 2019, 11:50
Het moet toch op z'n minst een Altendorf zijn voor de beginnende DIY'er
Zweitse
Berichten: 4595 Lid geworden op: di 23 feb 2010, 13:01
Locatie: Assen
Bericht
door Zweitse » ma 30 dec 2019, 11:55
Shadow schreef: Ik vind dat gefineerde kastje op de achtergrond ook wel leuk eigenlijk
Die waren mij ook al opgevallen.
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436 Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:
Bericht
door Mtraxx » ma 30 dec 2019, 23:50
Net nog even nagekeken maar deze Festool CS70 EB set heb ik in 2004 gekocht en doet al jaren prima dienst zonder noemenswaardige problemen.
De set heeft mij toen €2325 incl btw gekost.. dat haal je nu ex btw niet eens!
en volgens mij laat zo'n tafel zich nog prima tweedehands verkopen voor goede prijs mocht dat ooit nodig zijn
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436 Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:
Bericht
door Mtraxx » di 31 dec 2019, 0:02
Zweitse schreef: Shadow schreef: Ik vind dat gefineerde kastje op de achtergrond ook wel leuk eigenlijk
Die waren mij ook al opgevallen.
Zoals sommigen wel weten bouw ik veel meer dan ik hier post, deze kasten ben ik al een tijdje mee bezig af en aan.
Nu bijna in de laatste fase van afwerken en dan filters ontwerpen en wellicht genieten.
Sneak peak : Tripple A status:
https://DSMEDIATRAXX.de.quickconnect.to ... e/lEowXa3s
Shadow
Berichten: 20398 Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen
Bericht
door Shadow » di 31 dec 2019, 0:27
En dat is jouw persoonlijke klushok?
Wat komt daarin? Audax?
jvenema
Berichten: 1443 Lid geworden op: di 20 aug 2019, 12:38
Locatie: Helmond (bij Eindhoven)
Bericht
door jvenema » di 31 dec 2019, 10:04
Leeuwarden
Berichten: 12769 Lid geworden op: zo 19 sep 2004, 14:47
Locatie: Nog niet gevonden
Bericht
door Leeuwarden » di 31 dec 2019, 10:07
dre schreef: Troep?
Ik vind het geweldig spul eigenlijk.....
Je interpreteert de smiley verkeerd. Mijn opmerking is gebaseerd op pure jaloezie...
dre
Berichten: 17579 Lid geworden op: di 23 nov 2004, 20:55
Locatie: nerdwijk
Bericht
door dre » di 31 dec 2019, 11:12
Gelukkig!
Anders had ik alles weggedaan!
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436 Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:
Bericht
door Mtraxx » di 31 dec 2019, 15:22
Shadow schreef: En dat is jouw persoonlijke klushok?
Wat komt daarin? Audax?
Was niet zo moeilijk te raden voor jou denk ik
Mtraxx
Ook commercieel actief
Berichten: 436 Lid geworden op: za 21 apr 2012, 23:53
Locatie: hurdegaryp
Contacteer:
Bericht
door Mtraxx » di 31 dec 2019, 15:31
Onder het donderende geweld van knallende carbid bus schieten op een veldje verderop toch maar even een paar dingetjes gedaan.
Frontplaten alvast opmaat gezaagd voor freeswerk en de daarbij behorende tekening van baffle cutouts.
Op de nog te bedenken voetjes onder de kasten na is dit setje precies uit 1 plaat mdf 122x244 trouwens
Tekening gemaakt in CamBam