Pagina 1 van 1

Soundcraft SAC200

Geplaatst: zo 29 dec 2019, 19:44
door GM Tech
Hi allemaal,

ik ben nu drie weken bezig deze tafel volledig te reviseren en waar nodig te herstellen.
Ik zit nu in de eindfase waar ik de externe voeding onder handen neem.
IMG_1620.jpg
Deze modules zijn klaar, enkel bij de telco nog wat weerstanden vervangen.
IMG_1613.jpg
en zo ziet de voeding er uit, naar wat ik gemeten heb, zijn de symetrische voltages niet echt in orde, ook de 48VDC geeft meer dan wat nodig is, gevolg is dat er enkele weerstanden te heet, vooral rond de NE5532P opamps. En telkens aan de input zijde van de NE5532P. Dus daar zal wat werk aan zijn. Het grappige is, dat deze modules eigenlijk een PA verleden hebben, je kan dat zien aan de rare manier van componenten zetten, daar waar de druktoetsen zijn, voor Cue en de Start.
IMG_1638.JPG
Ik gok dat ze volgende week operationeel zal zijn voor wedergebruik, het project kan k je nog niets over zeggen, maar dat komt nog wel :)

groetjes

Re: Soundcraft SAC200

Geplaatst: zo 29 dec 2019, 19:49
door Shadow
Ik zou er eerst eens een sopje doorheen halen...

Re: Soundcraft SAC200

Geplaatst: zo 29 dec 2019, 20:42
door ds23man
Maak je wel even bekend wanneer de volgende uitzending is en op welke frequentie?

Re: Soundcraft SAC200

Geplaatst: zo 29 dec 2019, 20:52
door Shadow
ds23man schreef:
Maak je wel even bekend wanneer de volgende uitzending is en op welke frequentie?
Dan kan de RCD hem wat beter uitpeilen? :rofl:

Re: Soundcraft SAC200

Geplaatst: zo 29 dec 2019, 23:14
door ray5150
Hee, die zag ik een paar weken terug ook al langskomen.
https://www.circuitsonline.net/forum/view/147531

Re: Soundcraft SAC200

Geplaatst: ma 30 dec 2019, 5:52
door GM Tech
ray5150 schreef:
Hee, die zag ik een paar weken terug ook al langskomen.
https://www.circuitsonline.net/forum/view/147531
Inderdaad, ben daar ook actief, gelukkig vond ik nog schema's terug van zowel de mengtafel, als de voeding.
Hoe gaat het trouwens met jou Delta? Is hij ondertussen in orde?

Jongens, ik ga niet illegaal hé, wees gerust, al kan ik hier zenders testen als ik dat wil, ook legaal overigens ;)

Re: Soundcraft SAC200

Geplaatst: ma 30 dec 2019, 9:51
door ray5150
De Delta werkt perfect, mag ook wel, gezien de honderden uren werk die erin zijn gaan zitten.
Het hele verslag vind je via de link in mijn onderschrift.
Maar wat is eigenlijk je doel met deze broadcasttafel, voor muziek lijkt ie me een beetje beperkt ?