Voeding E300-0.1 Defect

Alle tools voor werken aan elektro en elektronica

Moderator: Beheerdersteam

Plaats reactie
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Voeding E300-0.1 Defect

Bericht door OpaBert »

De spanning was eigenlijk niet meer te regelen alleen 200-300 volt
Ik dacht misschien lekstroom dus een 100 k over de uitgang
Maakte niets uit
Kap eraf en voor me neus
Documentatie uitgeprint
Nou ja O:)
Kap eraf en werkt weer zoals het hoort :think:
Op alle printen al aan het hameren met de achterkant van een flinke schroevendraaier 8-[
Doe de kast maar weer dicht :-s
Bijlagen
manual_e0300-0.1.pdf
(785.03 KiB) 124 keer gedownload
5138FF05-EEC8-4A14-B900-898E75A0B9D3.jpeg
37806C93-546D-4EC9-8EED-851D808173EA.jpeg
BC7922D7-52C6-4E4F-9124-8726A13EFBAD.jpeg
EEE70521-6CA2-426D-A775-D57A21B21506.jpeg
V4lve Lover
Berichten: 104
Lid geworden op: ma 23 sep 2019, 12:02
Locatie: Ravenstein

Re: Voeding E300-0.1 Defect

Bericht door V4lve Lover »

Ik zou de kleine controleprent losschroeven en eruit halen, Nieuwe axiale elektrolyten erop.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Voeding E300-0.1 Defect

Bericht door OpaBert »

V4lve Lover schreef:
Ik zou de kleine controleprent losschroeven en eruit halen, Nieuwe axiale elektrolyten erop.
Ah die zal ik maar eens gaan bestellen Florick
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Voeding E300-0.1 Defect

Bericht door OpaBert »

V4lve Lover schreef:
Ik zou de kleine controleprent losschroeven en eruit halen, Nieuwe axiale elektrolyten erop.
Gaat het weer een beetje met jou ? Lang niks gehoord van je of gezien
Dacht die zit weer ff in de knoop maar het was een flinke deze keer
Het is hier weer wat aan het beginnen met de hobby ,
Mn zwagers hebben er veel aan gedaan voor me De grootste helft elektronica hobby is nu binnen en alleen nog mechanische bewerking in dd schuur
Niet zoveel hobby tijd En als ik tijd heb ben ik nu vaak te moe , het huishoudelijke kost tijd en energie
Zover is het hier momenteel
Mis mn vrouw elke dag Zodra ik wakker ben Dan wil je starten met de vaste gewoontes , en Oh nee
Dus dat nog niet voorbij Florick
Afijn u weetje hoe het er bij staat
:bakkie: :relax:
Gebruikersavatar
RobertD
Berichten: 4408
Lid geworden op: di 10 jul 2007, 19:52
Locatie: Alphen a.d. Rijn
Contacteer:

Re: Voeding E300-0.1 Defect

Bericht door RobertD »

Ik heb precies dezelfde voeding hier in gebruik. Als er eens wat spanningen nagemeten moeten worden dan kan dat Bert.
Die Delta's zijn schier onverwoestbaar.
Gebruikersavatar
OpaBert
Berichten: 12683
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: T, heike 😀

Re: Voeding E300-0.1 Defect

Bericht door OpaBert »

RobertD schreef:
Ik heb precies dezelfde voeding hier in gebruik. Als er eens wat spanningen nagemeten moeten worden dan kan dat Bert.
Die Delta's zijn schier onverwoestbaar.
Dank je Robert
Ik heb de onderdelen nog niet besteld
Vind het zo raar dat hij het opeens weer doet en het getrommel op de printen niet helpt
De soldeer verbindingen zien er eigenlijk best goed uit
Ik heb jarenlang opgetrokken met de ontwerper van Delta hij samen met zn baas hebben dat bedrijf opgericht
Joop ... verdorie wordt oud , weet zn naam en roepletters niet meer :( was ook een radiozendamateur is een twee jaar na zn pensioen overleden aan waar ik bang van ben ( lijdensweg)
Afijn niet belangrijk, O:)
Plaats reactie

Terug naar “Elektronicagereedschap”